Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorSavchenko, Tetyana-
dc.contributor.authorРодіна, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorRodina, Olga-
dc.date.accessioned2023-07-27T11:11:59Z-
dc.date.available2023-07-27T11:11:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСавченко Т. В. Еволюція поняття «ринок» у контексті розширення його функцій / Т. В. Савченко, О. В. Родіна // Підприємництво та інновації. – 2022. – Вип. 24. – С. 103-107. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7990uk
dc.identifier.issnISSN (Print): 2415-3583 ISSN (Online): 2707-6237-
dc.identifier.urihttp://ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/528-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7990-
dc.description.abstractПроаналізовано різні підходи науковців до визначення поняття «ринок», що дало змогу визначити п’ять основних етапів еволюції даного поняття. Кожен з етапів еволюції поняття «ринок» розкриває основну концепцію того періоду. Сформульовано визначення поняття «ринок» як механізму взаємодії покупців і продавців, який є з одного боку – саморегульованою економічною системою на підставі законів попиту та пропозиції, що формується під впливом чинників як обмежуючих так і стимулюючих, а з іншого боку системою, що потребує економічного та адміністративного регулювання з боку держави. Розглянувши основні функцій ринку, окремо додано таку функцію як конкурентозабезпечуюча, що спонукає виробників до дій, ефективних у конкурентній боротьбі за споживача. Обґрунтовано необхідність створення вагомого адміністративно-організаційного механізму впливу на ліквідацію диспропорції розвитку різних сфер економіки. The evolution of the concept of the market takes place under the influence of the rapid development of the economy and many factors of the macro- and microenvironment. Gradually developing from the territorial nature of the definition of the concept, it retains its basic essence as the interaction of demand and proposal, and is supplemented by a description of mechanisms and tools that allow regulating the relationship between buyers and sellers, based on the main functions of the market. Various approaches of scientists to the definition of the concept of market are analyzed, based on which five main stages of the evolution of the concept of the market are defined: gradually developing from the territorial character of the definition of the concept, it retains its basic essence as the interaction of demand and supply, and is supplemented by a description of the mechanisms and tools that allow regulate the relationship between buyers and sellers based on the basic functions of the market. The definition of the market is formulated as a mechanism of interaction between buyers and sellers, which is, on the one hand, a self-regulating economic system based on the laws of supply and demand, formed under the influence of a number of limiting and stimulating factors, and on the other hand, a system that requires economic and administrative regulation with on the part of the state to ensure public interests. The main functions of the market are considered: pricing, reproduction, stimulation, regulation, sanitation control, informational, intermediary, disinfection function. A competitive function has been added to the main functions, which is responsible for creating conditions for healthy competition on the market and encouraging manufacturers to take competitive actions, measures, and decisions effective in the competition for the consumer. The need to create a significant administrative-organizational mechanism of influence on the elimination of the disparity in the development of various spheres of the economy, which requires intervention through means of regulation both at the national and local levels, is substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний університет фінансів спільно з факультетом менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «КПІ»uk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectpriceuk
dc.subjectфункції ринкуuk
dc.subjectmarket functionsuk
dc.subjectетапи розвиткуuk
dc.subjectstages of developmentuk
dc.subjectконцепції розвиткуuk
dc.subjectconcepts of developmentuk
dc.subjectзакони попиту і пропозиціїuk
dc.subjectlaws of proposal and demanduk
dc.titleЕволюція поняття «ринок» у контексті розширення його функційuk
dc.title.alternativeEvolution of the concept “market” in the context of expanding its functionsuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2415-3583/24.17-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Родіна_Еволюція поняття ринок.pdf341,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.