Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/802
Назва: Мотивація студентів і інтерактивні методики викладання англійської мови в аграрних ВНЗ
Інші назви: Motivation of students and interactive methods of English language teaching in agricultural universities
Автори: Чорнобай, Віра Георгіївна
Chornobai, Vira
Ключові слова: інтерактивні методики
interactive techniques
мовленнєві уміння
speech skills
мотивація
motivation
володіння іноземною мовою
foreign language skills
інтерактивні ігри
interactive games
Дата публікації: 2018
Видавництво: Наукова громадська організація "Соборність" (Україна)
Бібліографічний опис: Чорнобай В. Г. Мотивація студентів і інтерактивні методики викладання англійської мови в аграрних ВНЗ / В. Г. Чорнобай // Virtus: Scientific Journal / Editor-inChief M.A. Zhurba. – April # 23,Part 1, 2018. – Р. 174-177. - Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/802
Короткий огляд (реферат): В статті представлено основні проблеми та завдання в процесі навчання іноземної (англійської) мови в аграрних ВНЗ. Наведено основні методи і принципи організації навчального процесу. Розглядається питання мотивації, яка безпосередньо пов'язана з ефективністю навчання, способи формування мотивації студентів до оволодіння іноземною мовою як під час навчального, так і позаучбового процесу. Методика формування мовленнєвих умінь студентів, застосування комунікативного підходу і в його рамках інноваційних методів навчання іноземним мовам, здійснення іншомовної освіти в євроконтексті також описані в статті. The article is presented the main problems and problems in the process of teaching foreign (English) language in agrarian universities. The basic methods and principles of organization of the educational process are given. The issue of motivation, which is directly related to the effectiveness of teaching, the ways of forming the students' motivation to learn a foreign language during both the educational and extra-curricular process is considered. The method of formation of speech skills of students, the application of the communicative approach and within its framework of innovative methods of teaching foreign languages, the implementation of foreign language education in the Eurocontext are also described in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): : http://virtus.conference-ukraine.com.ua
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/802
ISSN: 2410-4388(Print) 2415-3133 (Online
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf3,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.