Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStebliuk, Nataliia-
dc.contributor.authorСтеблюк, Наталія-
dc.contributor.authorVolosova, Nataliia-
dc.contributor.authorВолосова, Наталія-
dc.contributor.authorKoberniuk, Serhii-
dc.contributor.authorКобернюк, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorRybak, Olena-
dc.contributor.authorРибак, Олена-
dc.date.accessioned2023-08-08T10:55:49Z-
dc.date.available2023-08-08T10:55:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationNataliia Stebliuk, Nataliia Volosova, Serhii Koberniuk and Olena Rybak (2022). STRATEGIC MANAGEMENT OF FACTORIES IN CONDITIONS OF INNOVATION-MARKETING ORIENTATION IN THE INDUSTRIAL. International Journal of Information Technology Project Management (IJITPM)13(2). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8054uk
dc.identifier.issnISSN: 1938-0232-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8054-
dc.description.abstractIn order to maintain competitive positions in the industrial market, an enterprise should use innovative approaches based on constant analysis of the economic environment and forecasting of possible technological changes in it. The purpose of the study is to investigate the problem of strategic management of an innovative marketing orientation enterprise in order to determine its competitive position in the industrial market. The article deals with an example of the practical application of the methodology for constructing innovative development scenarios and describes the results of the application of each step with the help of reframing theory and methods of economic and mathematical modeling. The integral indicators of the state of the external and internal environment of the enterprise are determined, which allows to take into account the uncertainty factor in the selection and development of the strategy. As a result of the research, scenario modeling was proposed to determine the scenarios of enterprise innovative development. Для збереження конкурентних позицій на промисловому ринку підприємство має використовувати інноваційні підходи, засновані на постійному аналізі економічного середовища та прогнозуванні можливих технологічних змін у ньому. Мета дослідження – дослідити проблему стратегічного управління підприємством інноваційної маркетингової орієнтації з метою визначення його конкурентної позиції на промисловому ринку. У статті наведено приклад практичного застосування методології побудови сценаріїв інноваційного розвитку та описано результати застосування кожного кроку за допомогою теорії рефреймінгу та методів економіко-математичного моделювання. Визначено інтегральні показники стану зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що дозволяє врахувати фактор невизначеності при виборі та розробці стратегії. У результаті дослідження запропоновано сценарне моделювання для визначення сценаріїв інноваційного розвитку підприємства.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherIGI Globaluk
dc.subjectscenario approachuk
dc.subjectсценарний підхідuk
dc.subjectscenariosuk
dc.subjectсценаріїuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectinnovative potential of enterpriseuk
dc.subjectінноваційний потенціал підприємстваuk
dc.subjectinnovation developmentuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectinnovation strategyuk
dc.subjectінноваційна стратегіяuk
dc.subjectreframinguk
dc.subjectрефреймінгuk
dc.subjectframeuk
dc.subjectфреймuk
dc.titleStrategic management of factories in conditions of innovation-marketing orientation in the industrialuk
dc.title.alternativeСтратегічне управління підприємствами в умовах інноваційно-маркетингової орієнтації в промисловостіuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.4018/IJITPM.311848-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Публікація 2 до репозитарію Кобернюк С.О..pdf760,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.