Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобернюк, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorKoberniuk, Serhiy-
dc.contributor.authorКарпенко, Віталій Леонідович-
dc.contributor.authorKarpenko, Vitalii-
dc.date.accessioned2023-08-08T11:09:58Z-
dc.date.available2023-08-08T11:09:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКобернюк С., Карпенко В. (2023) Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Innovation and Sustainability, (1). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8055uk
dc.identifier.issnISSN 2786-5940 (Print) ISSN 2786-5959 (Online)-
dc.identifier.urihttps://ins.vntu.edu.ua/index.php/ins/article/view/171-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8055-
dc.description.abstractУ статті акцентовано на актуальності проблематики формування та реалізації внутрішньокорпоративної політики цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Констатовано, що аспекти діджиталізації та реалізації її потенціалу безпосередньо в сегменті аграрних підприємств в Україні все ще не напрацьовані в достатній мірі. Відтак, метою дослідження визначено удосконалення методико-прикладних засад й положень ідентифікації та обґрунтування напрямів посилення цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Наголошенона перевагах становлення і розвитку на вітчизняних підприємствах цифрових систем менеджменту на загал, а також безпосередньо в царині діджиталізації їх маркетингових систем і комплексів. Визначено перспективні напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств за складовими: (1) товарна політика, (2) цінова політика, (3) політика просування та стимулювання збуту продукції, (4) політика позиціонування продукції на ринку. Відображено проблемні аспекти формування в Україні середовища діджиталізації маркетингу аграрних підприємств. Визначено стратегічні етапи політики розвитку і розширення пріоритетних напрямів діджитал-маркетингу аграрних суб’єктів господарювання. Обґрунтовано систему структурних блоків програми цифровізації маркетингу аграрного підприємства, зокрема –вихідні умови, мету політики, цілі та напрями регулювання, глобалізаційний блок, фінансово-ресурсне та організаційно-управлінське забезпечення, інструментарій моніторингу та коригування. Визначено інструментарій моніторингу процесів цифровізації маркетингу аграрних підприємств, що передбачає врахування системи індикаторів за трьома групами: (1)розвиток внутрішньо корпоративної цифрової системи, (2)цифрова модернізація бізнес-процесів, (3)гармонізація та конвергенція внутрікорпоративних цифрових систем у глобальну систему цифрової економіки України та ЄС. The article focuses on the relevance of the issues of formation and implementation of the intra-corporate policy of digitalization of marketing of agrarian enterprises. It was established that the aspects of digitization and realization of its potential directly in the segment of agricultural enterprises in Ukraine are still not sufficiently developed.Therefore, the purpose of the study is to improve the methodological and applied principles and provisions of identification and substantiation of directions for strengthening the digitalization of marketing of agricultural enterprises. The advantages of the formation and development of digital management systems at domestic enterprises in general, as well as directly in the field of digitalization of their marketing systems and complexes, are emphasized. Prospective directions of digitalization of marketing of agrarian enterprises are determined by the followingcomponents: (1) product policy, (2) price policy, (3) policy of promotion and stimulation of product sales, (4) policy of product positioning on the market.The problematic aspects of the formation of an environment of digital marketing of agricultural enterprises in Ukraine are reflected. The strategic stages of the policy of development and expansion of the priority directions of digital marketing of agrarian business entities have been determined. The system of structural blocks of the program of digitalization of agricultural enterprise marketing is substantiated, in particular -initial conditions, policy goal, goals and directions of regulation, globalization block, financial-resource and organizational-management support, monitoring and adjustment tools.The toolkit for monitoring the digitalization of marketing of agricultural enterprises has been defined, which involves taking into account the system of indicators in three groups: (1) development of the intra-corporate digital system, (2) digital modernization of business processes, (3) harmonization and convergence of intra-corporate digital systems into the global system of the digital economy of Ukraine and the EU.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВінницький національний технічний університетuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectInternet marketinguk
dc.subjectцифрові комунікаціїuk
dc.subjectdigital communicationsuk
dc.subjectаграрний бізнесuk
dc.subjectagrarian businessuk
dc.subjectпідприємства сільського господарстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.titleНапрями цифровізації маркетингу аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeDirections of digitalization of marketing of agricultural enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2023.1.204.112-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Публікація 3 до репозитарію Кобернюк С.О..pdf329,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.