Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8056
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗемляний, Денис-
dc.contributor.authorZemlianii, Denis-
dc.contributor.authorКрючко, Леся Станіславівна-
dc.contributor.authorKriuchko, Lesia-
dc.date.accessioned2023-08-08T11:38:08Z-
dc.date.available2023-08-08T11:38:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗемляний Д. В. Онтологічні аспекти формування збутової політики підприємств в національній економіці / Д. В. Земляний, Л. С. Крючко // Moderní aspekty vědy : Svazek XXV mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut. – Česká republika. – 2022. – Р. 79-89. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8056uk
dc.identifier.urihttp://perspectives.pp.ua/public/site/mono/mono-25.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8056-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні онтологічні аспекти формування збутової політики підприємства, як елемента національної економіки. Політика продажу є невід'ємною частиною і важливим фактором ефективності господарської діяльності кожного сучасного підприємства, що спеціалізується на торгівлі. Збутова діяльність, як елемент збутової політики торгового підприємства в цілому має безліч елементів, котрі потребують детальної оцінки їх ефективного використання. Формування та розвиток сучасної збутової політики вимагає насамперед застосування змін до форм та методів організації діяльності підприємств, у тому числі сільськогосподарських. На думку інших науковців критеріями, за якими оцінюють ефективність збутової політики підприємств можна вважати: збільшення кількості клієнтів, зростання обсягів наданих послуг та збільшення кількості представництв в різних регіонах. Крім того, серед показників, які характеризують ефективність збутової політики підприємства діяльністю сучасними науковцями виділено наступні: загальнодержавна частка ринку; «маркетингова привабливість; інтенсивність конкуренції; індекс Розенблюта; темп приросту збутових витрат; частка витрат на збут у валовій реалізації; рентабельність витрат на маркетинг та збут; маркетингова місткість витрат у чистому прибутку; коефіцієнт приросту зростання обсягу реалізації від приросту витрат; показник зростання доходів від додаткових витрат на збут». The article examines the main ontological aspects formation of the company's sales policy as an element national economy. The sales policy is integral part and an important factor of economic efficiency activities of every modern enterprise specializing in trade Sales activity as an element of sales policy trading enterprise as a whole has many elements that need a detailed assessment of their effective use. Formation and development of modern sales policy requires first of all, the application of changes to the forms and methods of organization activities of enterprises, including agricultural ones. According to other scientists, the criteria according to which it is possible to evaluate the effectiveness of the sales policy of enterprises consider: an increase in the number of customers, an increase in volumes of services provided and an increase in the number of representative offices in different regions. In addition, among the indicators that characterize the effectiveness of the company's sales policy activities of modern scientists have highlighted the following: nationwide market share; "marketing attractiveness; intensity of competition; Rosenbluth index; growth rate sales costs; the share of sales costs in gross sales; profitability of marketing and sales expenses; marketing cost capacity in net profit; growth factor the increase in the volume of sales due to the increase in costs; indicator increase in income from additional sales costs"uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherMezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. ; Publishing Group „ Vědecká perspektiva “uk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectsales policyuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectнаціональна економікаuk
dc.subjectnational economyuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.titleОнтологічні аспекти формування збутової політики підприємств в національній економіціuk
dc.title.alternativeOntological aspects of the formation of the sales policy of enterprises in the national economyuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mono-Крючко Земляний.pdf378,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.