Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-08-09T05:29:41Z-
dc.date.available2023-08-09T05:29:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Методи дослідження внутрішнього ринку споживачів та споживчої поведінки / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус, Н. І. Юрченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». – 2022. – Вип. 1(105). – С. 129-137. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8059uk
dc.identifier.issnISSN 2409-6873-
dc.identifier.urihttp://puet.poltava.ua/index.php/economics/article/view/112/103-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8059-
dc.description.abstractВ статті проведено аналіз, узагальнення та систематизація методів дослідження ринку споживачів та споживчої поведінки. Автори погоджуються з дослідниками, що для отримання комплексних результатів під час вивчення внутрішнього ринку споживчих товарів доцільно розглядати його на основі використання різних груп методів. Доведено, що важливою складовою вивчення та прогнозування внутрішнього ринку споживчих товарів є дослідження поведінки споживачів. Систематизовано сучасні наукові напрацювання та сформовано дві групи методів: традиційні та нетрадиційні для дослідження споживчої поведінки. The research process used general scientific and applied methods to study the domestic consumer market, predict its development, using forecasting methods. Results. The article analyzes, generalizes and systematizes methods of consumer market research and consumer behavior. The authors of the article state that in the consumer goods market, the key actors are producers and consumers who have certain goals of interaction. It is emphasized that under modern conditions of development and globalization processes in the economy the basis of effective and profitable activity of producers is the study of consumer needs, their possible behavior. The authors of the article emphasize that modern scientists have thoroughly researched and systematized groups and levels of research methods. Based on scientific achievements, the authors generalized various methods of cognition (economic, statistical, mathematical and others). The authors of the article note that in economics research methods are defined as techniques, procedures and operations of empirical and theoretical knowledge and study of phenomena. The authors agree with researchers that to obtain comprehensive results when studying the domestic market of consumer goods, it is advisable to consider it based on the use of different groups of methods. The authors emphasize that in addition to studying the domestic consumer market, there is a need to predict its development, which is implemented using forecasting methods: economic-mathematical, economic-statistical, linear programming, queuing theory, communication theory, probability theory, network planning, methods of business games, expert assessments.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавський університет економіки і торгівліuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectгрупи та рівні методів дослідженняuk
dc.subjectgroups and levels of research methodsuk
dc.subjectметоди вивчення споживчої поведінкиuk
dc.subjectmethods of studying consumer behavioruk
dc.subjectметоди прогнозування внутрішнього ринку споживчихuk
dc.subjectmethods of forecasting the domestic consumer marketuk
dc.subjectархетип споживачівuk
dc.subjectconsumer archetypeuk
dc.titleМетоди дослідження внутрішнього ринку споживачів та споживчої поведінкиuk
dc.title.alternativeMethods of research of the domestic market of consumers and consumer behavioruk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.37734/2409-6873-2022-1-17-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Полтавський вісник економіки і торгівлі_2022.pdf456,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.