Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.contributor.authorЯкубенко, Юлія Леонідівна-
dc.contributor.authorYakubenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2023-08-10T05:31:50Z-
dc.date.available2023-08-10T05:31:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Особливості маркетингового підходу при адаптації сільськогосподарських підприємств до перехідних умов господарювання / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус, Ю. Л. Якубенко // Ефективна економіка. – 2023. – № 3. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8072uk
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttps://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1264/1273-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8072-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розкриттю особливостей маркетингового підходу при адаптації сільськогосподарських підприємств в перехідних умовах. Виокремлено систему цілей підприємства, котра дозволяє встановити поліструктуру суб’єкта господарювання, в рамках якої формується стратегічний потенціал сільськогосподарського підприємства та відбувається адаптація виробничої діяльності до внутрішніх та зовнішніх впливів. Наведено методичний підхід переходу сільськогосподарського підприємства від виробничо-збутової орієнтації до маркетингової, що дозволяє не просто оцінити господарський результат, як єдиний критерій ступеня адаптації, а дає можливість моніторингу та управління процесами стратегічного розвитку через регулювання найважливіших підсистем (сфер) підприємства. Розглянуто оцінку стратегії суб’єкта господарювання, як механізму зворотного зв’язку для коригування стратегії. Встановлено взаємозалежність між стратегією і організаційною структурою, що необхідно враховувати задля підвищення конкурентоспроможності підприємства. The article is devoted to revealing the peculiarities of the marketing approach in the adaptation of agricultural enterprises in transitional conditions. The system of enterprise goals is singled out, which allows establishing the polystructure of the economic entity, within which the strategic potential of the agricultural enterprise is formed and the adaptation of production activities to internal and external influences takes place. A methodical approach to the transition of an agricultural enterprise from a production and sales orientation to a marketing orientation is presented, which allows not only to evaluate the economic result as the only criterion of the degree of adaptation, but also provides the opportunity to monitor and manage strategic development processes through the regulation of the most important subsystems (areas) of the enterprise. The assessment of the business entity's strategy is considered as a feedback mechanism for adjusting the strategy. The interdependence between the strategy and the organizational structure has been established, which must be taken into account in order to increase the competitiveness of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ «ДКС Центр»uk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectцілі діяльностіuk
dc.subjectactivity goalsuk
dc.subjectмаркетингова орієнтаціяuk
dc.subjectmarketing orientationuk
dc.subjectфактори впливуuk
dc.subjectinfluencing factorsuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectперехідні умовиuk
dc.subjecttransitional conditionsuk
dc.titleОсобливості маркетингового підходу при адаптації сільськогосподарських підприємств до перехідних умов господарюванняuk
dc.title.alternativeРeculiarities of the marketing approach in adapting agricultural enterprises to transitional economic conditionsuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.3.7-
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багорка, Кадирус, Якубенко.pdf281,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.