Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKvasova, Luidmyla-
dc.contributor.authorКвасова, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-08-12T06:15:40Z-
dc.date.available2023-08-12T06:15:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKvasova L. S. Іnnovations in the enterprise marketing policy / L. S. Kvasova // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ.конф. (м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : у 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця. – Дніпро : ДДАЕУ, 2022. – ч. 2. – С. 127-130. – (До 100-річчя Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту (1922–2022 рр.)). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8101uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8101-
dc.description.abstractThe advantages of information dissemination by means of marketing communications are highlighted. Висвітлено переваги поширення інформації засобами маркетингових комунікацій.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.titleІnnovations in the enterprise marketing policyuk
dc.title.alternativeІнновації в маркетинговій політиці підприємстваuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 тези.pdf419,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.