Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвасова, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorKvasova, Luidmyla-
dc.contributor.authorШульгіна, Б. А.-
dc.contributor.authorShulgina, B.-
dc.date.accessioned2023-08-12T06:35:42Z-
dc.date.available2023-08-12T06:35:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКвасова Л. С. Кейс-метод як інноваційний елемент навчання маркетингових дисциплін / Л. С. Квасова, Б. А. Шульгіна // Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених (Дніпро, 24-25 листоп 2022 р.) / Український держ. ун-т науки і технологій. – Дніпро : УДУНТ, 2022. – С. 148-150. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8102uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8102-
dc.description.abstractThe advantages of information dissemination by means of marketing communications are highlighted in case method. Висвітлено переваги поширення інформації засобами маркетингових комунікацій через кейс методи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологійuk
dc.subjectінновації у вищій школіuk
dc.subjectInnovations at high schoolsuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectinformationuk
dc.titleКейс-метод як інноваційний елемент навчання маркетингових дисциплінuk
dc.title.alternativeThe case method as an innovative element of teaching marketing disciplinesuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 (1) тези.pdf4,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.