Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіддубцева, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorPiddubtseva, Olha-
dc.date.accessioned2023-08-26T13:02:44Z-
dc.date.available2023-08-26T13:02:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПіддубцева О. І. Модель формування готовності до іншомовного професійно орієнтованого спілкування в студентів-аграріїв / О. І. Піддубцева // Інноваційна педагогіка. – 2023. – Вип. 56, т. 2. – С. 101-106. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8236uk
dc.identifier.issnISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)-
dc.identifier.urihttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/56/part_2/22.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8236-
dc.description.abstractНа сьогодні аграрний сектор країни розвивається дуже стрімко – з’являються нові партнери, нові технології та нові виклики для аграрної освіти в цілому. На сьогодні випускник аграрного вишу повинен мати високий рівень знань не тільки з дисциплін професійної підготовки, але й з циклу дисциплін гуманітарної та соціально-економічної підготовки, зокрема бути готовим до іншомовного професійно орієнтованого спілкування з колегами з інших країн. З огляду на це, іншомовна підготовка в аграрних вишах потребує нових шляхів удосконалення іншомовної професійно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців. Мета статті полягає в обґрунтуванні моделі формування готовності до іншомовного професійно орієнтованого спілкування в студентів-аграріїв. Запропонована структурно-функціональна модель формування готовності до іншомовного професійно орієнтованого спілкування була вперше впроваджена в освітній процес Дніпровського державного аграрно-економічного університету при викладанні курсу «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)». Вона передбачає: 1) активну участь студента в процесі оволодіння іноземною мовою; 2) можливість прикладного використання знань у реальних умовах; 3) презентацію концепцій і знань у найрізноманітніших формах; 4) підхід до навчання як до колективної, а не індивідуальної діяльності; 5) акцент на процес навчання, а не на запам’ятовування інформації. Описана в роботі структурнофункціональна модель формування готовності до іншомовного професійно орієнтованого спілкування в студентів постає як єдність таких блоків: мотиваційно-цільового, теоретико-методологічного, змістовно-технологічного і результативно-оцінювального. Усі вони знаходяться в тісному взаємозв’язку й повинні забезпечити високий рівень володіння іноземною мовою. Впроваджена в освітній процес структурно-функціональна модель є спробою подолати розбіжності між сучасними вимогами до підготовки фахівців-аграріїв і реальним станом системи аграрної вищої освіти. Today, the country's agricultural sector is developing very rapidly, with new partners, new technologies and new challenges for agricultural education in general. Today, a graduate of an agricultural university should have a high level of knowledge not only in professional training disciplines, but also in the cycle of humanitarian and socio-economic training disciplines, in particular, be prepared for foreign language professional communication with colleagues from other countries. In view of this, foreign language training in agricultural universities requires new ways to improve the foreign language vocationally oriented training of future specialists. The purpose of the article is to substantiate the model of forming agricultural students readiness for foreign language professionally oriented communication. The proposed structural and functional model of forming readiness for foreign language professionally oriented communication was first introduced into the educational process of Dnipro State Agrarian and Economic University when teaching the course "Foreign Language (for professional purposes)". It involves: 1) active participation of the student in the process of mastering a foreign language; 2) the possibility of applying knowledge in real life; 3) presentation of concepts and knowledge in a variety of forms; 4) an approach to learning as a collective rather than individual activity; 5) an emphasis on the learning process rather than memorization of information. The structural-functional model of forming students' readiness for foreign language professionally oriented communication described in this paper appears as a unity of the following blocks: motivational and goal, theoretical and methodological, content and technological, and performance and evaluation. All of them are closely interrelated and should ensure a high level of foreign language proficiency. The structural-functional model implemented in the educational process is an attempt to bridge the gap between modern requirements for the training of agricultural specialists and the real state of the agricultural higher education system.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectіншомовне професійно орієнтоване спілкуванняuk
dc.subjectforeign language professionally oriented communicationuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectфахівець-аграрійuk
dc.subjectagricultural specialistuk
dc.titleМодель формування готовності до іншомовного професійно орієнтованого спілкування в студентів-аграріївuk
dc.title.alternativeModel of formation of students-agrarians readiness for foreign language professionally oriented communicationuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/56.2.22-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Піддубцева О.І., Інноваційна педагогіка, 2023.pdf191,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.