Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦоцко, Віталій Іванович-
dc.contributor.authorTsotsko, Vitalii I.-
dc.contributor.authorДенисенко, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorDenysenko, Оlexander I.-
dc.date.accessioned2018-12-21T11:14:51Z-
dc.date.available2018-12-21T11:14:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationDеnysеnkо O.I. Blended Learning in Scientific and Educational Space of Ukraine./ О.І. Dеnysеnkо, V. І. Tsotsko. // // ХVІ International conference Physics and Technology of Thin Films and Nanosystems. (dedicated to memori Professor Dmytro Freik). – Materials./ Ed. by Prof. Prokopiv V.V. - Ivano-Frankivsk: Publisher Vasyl Stefahyk Precarpathian National University, 2017. – P. 362.-Режим доступу:https://dspace.dsau.dp.ua/jspui/retrieve/6b643af5-029a-4d28-8410-2dbdaf5c0f8b/%D0%A6%D0%9E%D0%A6%D0%9A%D0%9E-2%202017.pdfuk
dc.identifier.urihttp://old.pu.if.ua/inst/phys_che/start/conference_16/abstracts/book_xvi.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/824-
dc.description.abstractАналіз сучасного стану науково-освітнього простору України призводить до висновку про актуальність розбудови середовища для дистанційної освіти, яке спромоглося б виконувати ряд функцій, пов’язаних з підтримкою самостійної і спільної освітньої і науково-освітньої діяльності, а також процесу прийняття рішень, оптимізуючих цю діяльність. Змішане (гібридне) навчання – це навчальна методологія викладання і підхід, які поєднують в собі традиційні методи в аудиторії з інформаційно-комунікативною комп’ютеризованою діяльністю для навчання. Його сильними сторонами є комбінація різних технологій в один інтегрований навчальний підхід. Змішане навчання часто називають гібридним навчанням. Це пов'язано із тим, що змішане навчання акцентує увагу на механічному змішуванні. Гібрид являє собою поєднання нової, передової технології зі старою технологією і створення інновації по відношенню до старої технології.Analysis of the current state of the scientific and educational space of Ukraine calls for the development of a proper environment for distance education which could perform a number of functions related to supporting independent and joint educational and scientific activities, as well as the decision- making process optimizing such activities. Blended (hybrid) learning is a learning methodology and approach that combine traditional methods of teaching in class and e-learning activities [2]. Its strengths are a mix of different technologies joined into one integrated learning approach. Blended learning is also often called hybrid learning. This is due to the fact that blending learning focuses on mechanical blending. A hybrid is a combination of new, advanced technology and traditional one and creation of an innovation in relation to the traditional technology.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk
dc.subjectнові педагогічні технології, дистанційна освіта, змішане (гібридне) навчання, інноваціяuk
dc.subjectnew pedagogical technologiesuk
dc.subjectдистанційна освіта, змішане (гібридне) навчання, інноваціяuk
dc.subjectdistance educationuk
dc.subjectзмішане (гібридне) навчанняuk
dc.subjectblended (hybrid) learninguk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectinnovationuk
dc.titleBlended Learning in Scientific and Educational Space of Ukraine.uk
dc.title.alternativeЗмішане навчання в науково-освітньому просторі України.uk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦОЦКО-2 2017.pdf68,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.