Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8315
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семак, Людмила Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Semak, Liudmyla | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-01T14:52:20Z | - |
dc.date.available | 2023-09-01T14:52:20Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Семак Л. А. Комунікативний підхід до викладання ділової української мови в закладі вищої освіти / Л. А. Семак // Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». – 2023. – Вип. 1. – С. 40-45. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8315 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-5096 (Print) ISSN 5786-510X (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article/view/429/405 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8315 | - |
dc.description.abstract | У статті описано комунікативний підхід до викладання ділової української мови в закладі вищої освіти. Спостережено, що комунікативний підхід зазвичай використовують на завершальному етапі вивчення мови, тому саме він якнайкраще підходить для навчання ділової української мови в закладі вищої освіти, оскільки під час здобуття освітнього ступеня студенти повинні вже мати певні сформовані й розвинені мовні навички. Зауважено, що комунікативний підхід є методом навчання мови, що має функціональне значення для спілкування. Доведено, що комунікативний підхід передбачає комунікативне навчання ділової української мови й має на меті навчити майбутніх фахівців самостійно застосовувати теоретичну перспективу комунікативного підходу, розвивати ділову професійну комунікативну компетентність, розуміти процеси мовомислення та визначати взаємозалежність мови і спілкування. Визначено, що для реалізації концепції комунікативного методу на заняттях з ділової української мови слід застосовувати завдання і вправи, що допоможуть студентам збагатити словниковий запас, розуміти соціальний контекст, у якому відбувається комунікативний акт. Наголошено, що комунікативна компетентність передбачає, що здобувачі освіти повинні розвинути такі аспекти знання мови: знати, як використовувати мову для різних цілей і функцій; знати, як адаптувати мову відповідно до обставин і рис учасників комунікативного акту; знати, як використовувати й розуміти різні стилі й типи текстів; знати, як підтримувати спілкування, незважаючи на посталі під час комунікативного акту прогалини в мовних знаннях. Окреслено перспективи подальших досліджень застосування комунікативного підходу на заняттях з ділової української мови в закладі вищої освіти, що полягають у розробленні детального механізму й технологій упровадження такого підходу в умовах дистанційного навчання. The article describes a communicative approach to teaching business Ukrainian language in a higher education institution. It has been observed that the communicative approach is usually used at the final stage of language learning, therefore it is the most suitable for teaching business Ukrainian language in a higher education institution, since during the acquisition of an educational degree, students must already have certain formed and developed language skills. It is noted that the communicative approach is a method of language learning that has functional significance for communication. It has been proven that the communicative approach involves communicative learning of the business Ukrainian language and aims to teach future specialists to independently apply the theoretical perspective of the communicative approach, develop business professional communicative competence, understand the processes of language thinking and determine the interdependence of language and communication. It was determined that in order to implement the concept of the communicative method in business Ukrainian language classes, tasks and exercises should be used that will help students to enrich their vocabulary and understand the social context in which the communicative act takes place. It is emphasized that communicative competence implies that students should develop the following aspects of language knowledge: know how to use language for different purposes and functions; know how to adapt the language according to the circumstances and features of the participants in the communicative act; know how to use and understand different styles and types of texts; know how to maintain communication, despite the gap in language knowledge that appears during the communicative act. Prospects for further research on the application of the communicative approach in business Ukrainian language classes at a higher education institution are outlined, which consist in the development of a detailed mechanism and technologies for the implementation of such an approach in the conditions of distance learning. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Луцький педагогічний коледж Волинської обласної ради | uk |
dc.subject | комунікативний підхід | uk |
dc.subject | communicative approach | uk |
dc.subject | комунікативне навчання | uk |
dc.subject | communicative learning | uk |
dc.subject | ділова українська мова за професійним спрямуванням | uk |
dc.subject | business Ukrainian language for professional direction | uk |
dc.title | Комунікативний підхід до викладання ділової української мови в закладі вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Communicative approach to teaching business Ukrainian language in an institution of higher education | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52726/as.humanities/2023.1.6 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
429-Текст статті-812-1-10-20230608.pdf | 267,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.