Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/833
Назва: Творчість як основна мотивація навчання
Інші назви: Creativity as the main motivation for studying
Автори: Цоцко, Віталій Іванович
Tsotsko, Vitalii I.
Денисенко, Олександр Іванович
Dеnysеnkо, Olexandr I.
Товстенко, Марія Максимівна
Tovstenko, Maria M.
Ремез, Аліна Олександрівна
Remez, Alina O.
Ключові слова: творчість
creative work
розвиток
development
альтернативне вимірювання
alternative measuring
висота
height
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харківський національний автомобільно-дорожний університет - ХНАДУ
Бібліографічний опис: Цоцко В.І. Творчість як основна мотивація навчання. / В. I. Цоцко, О. I. Денисенко, М. М. Товстенко, А.О. Ремез // Матеріали Всеукраїнської науково-методичної інтернет-конференції “Застосування компетентністного підходу в освітній практиці при викладанні фундаментальних дисциплін ВНЗ”.-(24 листопада 2017 р., Харків, Україна, 2017). – Харків.- 2017.- с. 106-107.- Режим доступу: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/833
Короткий огляд (реферат): З метою підвищення зацікавленості молоді до фізико-математичних наук пропонується знаходження нових творчих шляхів вирішення типових задач, що моделюються у вказаних курсах. Обговорюється проведення оригінальних, альтернативних вимірювань стандартних величин. Наводиться нетиповий метод вимірювання висоти, який реалізується в лабораторній роботі. Для підвищення мотивації вивчення зазначених дисциплін пропонується також заслуховування та аналіз конкуруючих доповідей серед студентів, пошук та впровадження нових мотивів для навчання, розвиток психологічних аспектів заохочування до навчання. In order to attract interest of young people in physical and mathematical sciences, it is proposed to find new creative ways of solving typical problems that are modeled in these courses. The article discusses a possibility of doing original alternative measurements of standard values. A non-traditional method for measuring height is presented which is realized in laboratory work. To increase motivation for studying these disciplines, it is also proposed to listen and analyze competing reports among students, to search for and introduce new motives for studying, to develop psychological aspects of encouragement to study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://af.khadi.kharkov.ua/fakultet.html ; http://files.khadi.kharkov.ua
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/833
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦОЦКО-D.pdf284,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.