Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChornobai, Vira-
dc.contributor.authorЧорнобай, Віра Георгіївна-
dc.date.accessioned2023-09-22T10:56:23Z-
dc.date.available2023-09-22T10:56:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationChornobai V. Сommunicative and psychological aspects of teaching english in technical (agricultural) institutions of higher education / V. Chornobai // Linguistic and methodological training of students for future professional activities: problems and solutions : collective monograph / edited by T. Stasyuk ; Dnipro State Agrarian and Economic University. – Dnipro : Printing house “Vakhmistrov”, 2023. – P. 37-66. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8445uk
dc.identifier.isbnISBN 978-966-934-405-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8445-
dc.description.abstractWe examined the psychological foundations of learning a foreign language and identified some effective ways to overcome psychological difficulties in mastering a foreign language. Also, approaches to the definition of the category of "communication" in the XX-XXI centuries are considered. The authors consider the evolution of the concept in the social and humanitarian, natural sciences, technical sciences and philosophy, and pay special attention to the analysis of the content of the concept in psychological and pedagogical thought. It is shown that professional communication has become an integral component of the professional training of specialists. The theory of professional communication is based on ideas developed within such areas of knowledge as rhetoric, ethics, linguistics, psychology, speech etiquette, technical writing, sociology, cybernetics and information technology, however, there is still no precise definition of its structure and content. Ми розглянули психологічні основи вивчення іноземної мови та визначили кілька ефективних шляхів подолання психологічних труднощів у оволодінні іноземною мовою. Також розглянуто підходи до визначення категорії «комунікація» у ХХ-ХХІ ст. Автори розглядають еволюцію концепту в соціально-гуманітарних, природничих, технічних науках і філософії, приділяють особливу увагу аналізу змісту концепту в психолого-педагогічній думці. Показано, що професійне спілкування стало невід’ємною складовою професійної підготовки спеціалістів. Теорія професійної комунікації ґрунтується на ідеях, вироблених у таких галузях знань, як риторика, етика, лінгвістика, психологія, мовленнєвий етикет, технічне письмо, соціологія, кібернетика та інформаційні технології, однак досі немає чіткого визначення її структури та змісту.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectprofessional communicationsuk
dc.subjectпрофесійні комунікаціїuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectlanguage barrieruk
dc.subjectмовний бар'єрuk
dc.subjectdevelopment of information and communication technologiesuk
dc.subjectрозвиток інформаційно-комунікаційних технологійuk
dc.subjectintensification of educationuk
dc.subjectінтенсифікація освітиuk
dc.subjectintercultural professional and technical communicationuk
dc.subjectміжкультурна професійно-технічна комунікаціяuk
dc.titleСommunicative and psychological aspects of teaching english in technical (agricultural) institutions of higher educationuk
dc.title.alternativeКомунікативні та психологічні аспекти викладання англійської мови в технічних (сільськогосподарських) вищих навчальних закладахuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
П3 монографія.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.