Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаранова, Ольга Романівна-
dc.contributor.authorBaranova, Olha-
dc.date.accessioned2024-01-06T11:17:49Z-
dc.date.available2024-01-06T11:17:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБаранова О. Р. Удосконалення маркетингової збутової стратегії аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Ольга Романівна Баранова ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 104 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8879uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8879-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є процес формування та удосконалення маркетингової збутової стратегії досліджуваного підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення збутової стратегії аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти, що пов’язані з удосконаленням маркетингової збутової стратегії досліджуваного аграрного підприємства. В ході виконання даної роботи було розглянуто та досліджено теоретично-методологічні основи організації та розробки збутової стратегії підприємстві, проведено аналіз ефективності організації збутової діяльності та відповідно було визначено шляхи вдосконалення маркетингової збутової стратегії підприємства. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia ta udoskonalennia marketynhovoi zbutovoi stratehii doslidzhuvanoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka naukovo-metodychnykh i praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia zbutovoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretyko-metodychni ta praktychni aspekty, shcho poviazani z udoskonalenniam marketynhovoi zbutovoi stratehii doslidzhuvanoho ahrarnoho pidpryiemstva. V khodi vykonannia danoi roboty bulo rozghlianuto ta doslidzheno teoretychno-metodolohichni osnovy orhanizatsii ta rozrobky zbutovoi stratehii pidpryiemstvi, provedeno analiz efektyvnosti orhanizatsii zbutovoi diialnosti ta vidpovidno bulo vyznacheno shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi zbutovoi stratehii pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectproductsuk
dc.subjectзбутова стратегіяuk
dc.subjectsales strategyuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectenterprisesuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectproductsuk
dc.titleУдосконалення маркетингової збутової стратегії аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia marketynhovoi zbutovoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баранова О.Р..pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.