Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВіхренко, Тамара Миколаївна-
dc.contributor.authorVikhrenko, Tamara-
dc.date.accessioned2024-01-07T08:24:10Z-
dc.date.available2024-01-07T08:24:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВіхренко Т. М. Обґрунтування системи маркетингових заходів для підвищення ефективності стратегії збуту продукції підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Тамара Миколаївна Віхренко ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8885uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8885-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування маркетингових заходів для підвищення ефективності стратегії збуту продукції підприємства, а також напрями впровадження даних заходів в Товаристві з обмеженої відповідальності фірма «ЗГІК». Предметом дослідження є теоретичні основи, методологічні підходи та організаційно-економічні аспекти формування ефективної збутової політики підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних і методичних положень, а також розробка практичних рекомендацій щодо обґрунтування та впровадження маркетингових заходів для підвищення ефективності стратегії збуту продукції підприємства в Товаристві з обмеженою відповідальністю фірмі «ЗГІК» м. Дніпро. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia marketynhovykh zakhodiv dlia pidvyshchennia efektyvnosti stratehii zbutu produktsii pidpryiemstva, a takozh napriamy vprovadzhennia danykh zakhodiv v Tovarystvi z obmezhenoi vidpovidalnosti firma «ZHIK». Predmetom doslidzhennia ye teoretychni osnovy, metodolohichni pidkhody ta orhanizatsiino-ekonomichni aspekty formuvannia efektyvnoi zbutovoi polityky pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychnykh i metodychnykh polozhen, a takozh rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo obgruntuvannia ta vprovadzhennia marketynhovykh zakhodiv dlia pidvyshchennia efektyvnosti stratehii zbutu produktsii pidpryiemstva v Tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firmi «ZHIK» m. Dnipro.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectloanuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectloan activityuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectlabor policyuk
dc.subjectоточення підприємстваuk
dc.subjectenterprise departmentuk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.subjectquality of productionuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectsales channelsuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.titleОбґрунтування системи маркетингових заходів для підвищення ефективності стратегії збуту продукції підприємстваuk
dc.title.alternativeObgruntuvannia systemy marketynhovykh zakhodiv dlia pidvyshchennia efektyvnosti stratehii zbutu produktsii pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Віхренко Т. М..pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.