Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8886
Назва: Організація розподілу і збуту продукції підприємства
Інші назви: Orhanizatsiia rozpodilu i zbutu produktsii pidpryiemstva
Автори: Григорчук, Ігор Васильович
Hryhorchuk, Ihor
Ключові слова: збутова політика
sales policy
управління збутовою діяльністю
management of sales activities
ефективність розподілу і збуту
distribution and sales efficiency
«стратегічна карта» збутової діяльності
"strategic map" of sales activities
внутрішній контроль
internal control
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Григорчук І. В. Організація розподілу і збуту продукції підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Ігор Васильович Григорчук ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 77 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8886
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – організація розподілу і збуту продукції підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні основи вдосконалення процесу розподілу і збуту продукції підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження організації розподілу і збуту продукції підприємства та визначення заходів щодо оптимізації даних процесів. Методологічною основою роботи є загальнонаукові та спеціалізовані методи і прийоми наукових досліджень. Отримані результати дослідження базуються на використанні таких методів дослідження, як монографічні методи, аналітичні розрахунки та кореляційна регресія. Для наочного представлення результатів дослідження використовувалися табличні та графічні методики. Obiekt doslidzhennia – orhanizatsiia rozpodilu i zbutu produktsii pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodolohichni ta praktychni osnovy vdoskonalennia protsesu rozpodilu i zbutu produktsii pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia orhanizatsii rozpodilu i zbutu produktsii pidpryiemstva ta vyznachennia zakhodiv shchodo optymizatsii danykh protsesiv. Metodolohichnoiu osnovoiu roboty ye zahalnonaukovi ta spetsializovani metody i pryiomy naukovykh doslidzhen. Otrymani rezultaty doslidzhennia bazuiutsia na vykorystanni takykh metodiv doslidzhennia, yak monohrafichni metody, analitychni rozrakhunky ta koreliatsiina rehresiia. Dlia naochnoho predstavlennia rezultativ doslidzhennia vykorystovuvalysia tablychni ta hrafichni metodyky.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8886
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Григорчук І. В..pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.