Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Андрій Олександрович-
dc.contributor.authorKadyrus, Andrii-
dc.date.accessioned2024-01-07T14:19:41Z-
dc.date.available2024-01-07T14:19:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКадирус А. О. Формування та реалізація маркетингової стратегії аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Андрій Олександрович Кадирус ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 92 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8889uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8889-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси, які виникають при формуванні та реалізації маркетингової стратегії аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні положення, наукові праці провідних вчених, методичні обґрунтування та алгоритми, а також практичні навички аграрних підприємств з формування та реалізації маркетингової стратегії. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретично-методичних аспектів формування і реалізації маркетингової стратегії аграрного підприємства та розробка заходів направлених на її удосконалення. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрактно-логічний метод, монографічний, статистичні методи та прикладні методи стратегічного аналізу. Obiektom doslidzhennia ye protsesy, yaki vynykaiut pry formuvanni ta realizatsii marketynhovoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni polozhennia, naukovi pratsi providnykh vchenykh, metodychni obgruntuvannia ta alhorytmy, a takozh praktychni navychky ahrarnykh pidpryiemstv z formuvannia ta realizatsii marketynhovoi stratehii. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyvchennia teoretychno-metodychnykh aspektiv formuvannia i realizatsii marketynhovoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstva ta rozrobka zakhodiv napravlenykh na yii udoskonalennia. Metody doslidzhennia: analiz, syntez, induktsiia, deduktsiia, abstraktno-lohichnyi metod, monohrafichnyi, statystychni metody ta prykladni metody stratehichnoho analizu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectселянське (фермерське) господарствоuk
dc.subjectfarminguk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectвнутрішнє і зовнішнє средовищаuk
dc.subjectinternal and external environmentuk
dc.subjectpest-аналізuk
dc.subjectpest analysisuk
dc.subjectswot-аналізuk
dc.subjectswot analysisuk
dc.titleФормування та реалізація маркетингової стратегії аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia ta realizatsiia marketynhovoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кадирус А.О..pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.