Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесников, Олексій Олександрович-
dc.contributor.authorKolesnykov, Oleksii-
dc.date.accessioned2024-01-07T14:25:49Z-
dc.date.available2024-01-07T14:25:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКолесников О. О. Формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олексій Олександрович Колесников ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 70 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8890uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8890-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступає процес формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Предметом дослідження виступає сукупність теоретико-методичних аспектів та визначення практичних напрямків щодо формування екологічного маркетингу виробничого підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичні підходи до вивчення сутності екологічного маркетингу та визначення практичних аспектів формування екологічного маркетингу в сільському господарстві. Методи дослідження: аналіз та синтез, аналітичні показники динаміки та аналітичне вирівнювання, методи статистичного аналізу, метод порівняння, табличний та графічний методи, методи економічного обґрунтування управлінських рішень. Obiektom doslidzhennia vystupaie protses formuvannia ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu sektori ekonomiky. Predmetom doslidzhennia vystupaie sukupnist teoretyko-metodychnykh aspektiv ta vyznachennia praktychnykh napriamkiv shchodo formuvannia ekolohichnoho marketynhu vyrobnychoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychni pidkhody do vyvchennia sutnosti ekolohichnoho marketynhu ta vyznachennia praktychnykh aspektiv formuvannia ekolohichnoho marketynhu v silskomu hospodarstvi. Metody doslidzhennia: analiz ta syntez, analitychni pokaznyky dynamiky ta analitychne vyrivniuvannia, metody statystychnoho analizu, metod porivniannia, tablychnyi ta hrafichnyi metody, metody ekonomichnoho obgruntuvannia upravlinskykh rishen.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subjectekolohichnyi marketynhuk
dc.subjectнавколишнє середовищеuk
dc.subjectnavkolyshnie seredovyshcheuk
dc.subjectуникнення втратuk
dc.subjectunyknennia vtratuk
dc.subjectекологічні продуктиuk
dc.subjectekolohichni produktyuk
dc.subjectекологічна стратегіяuk
dc.subjectekolohichna stratehiiauk
dc.titleФормування екологічного маркетингу в аграрному секторі економікиuk
dc.title.alternativeFormuvannia ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu sektori ekonomikyuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колесников О.О..pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.