Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Олександр Олегович-
dc.contributor.authorLytvynenko, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-01-08T10:17:33Z-
dc.date.available2024-01-08T10:17:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛитвиненко О. О. Формування та імплементація системи аграрного маркетингу в діяльність фермерського господарства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олександр Олегович Литвиненко ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8896uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8896-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування та імплементації системи аграрного маркетингу в діяльність фермерського господарства. Предметом дослідження теоретичні наукові концепції та положення аграрного маркетингу, методи діагностики економічного стану аграрного підприємства, практичний досвід вітчизняних та закордонних науковців щодо ведення маркетингової діяльності в аграрній сфері економіки. Мета дослідження Мета полягає в усвідомленні сутності та ролі системи аграрного маркетингу як економічно значимого і ефективного інструменту управління підприємством та на основі аналізу економічної діяльності фермерського господарства розробити рекомендації щодо імплементації даної системи в його діяльність. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia ta implementatsii systemy ahrarnoho marketynhu v diialnist fermerskoho hospodarstva. Predmetom doslidzhennia teoretychni naukovi kontseptsii ta polozhennia ahrarnoho marketynhu, metody diahnostyky ekonomichnoho stanu ahrarnoho pidpryiemstva, praktychnyi dosvid vitchyznianykh ta zakordonnykh naukovtsiv shchodo vedennia marketynhovoi diialnosti v ahrarnii sferi ekonomiky. Meta doslidzhennia Meta poliahaie v usvidomlenni sutnosti ta roli systemy ahrarnoho marketynhu yak ekonomichno znachymoho i efektyvnoho instrumentu upravlinnia pidpryiemstvom ta na osnovi analizu ekonomichnoi diialnosti fermerskoho hospodarstva rozrobyty rekomendatsii shchodo implementatsii danoi systemy v yoho diialnist.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectаграрний маркетингuk
dc.subjectagricultural marketinguk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectканали збутуuk
dc.subjectsales channelsuk
dc.subjectсередовище організаціїuk
dc.subjectorganizational environmentuk
dc.titleФормування та імплементація системи аграрного маркетингу в діяльність фермерського господарстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia ta implementatsiia systemy ahrarnoho marketynhu v diialnist fermerskoho hospodarstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко О.О..pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.