Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайоров, Кирило Дмитрович-
dc.contributor.authorMaiorov, Kyrylo-
dc.date.accessioned2024-01-09T06:40:25Z-
dc.date.available2024-01-09T06:40:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМайоров К. Д. Формування конкурентних переваг аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Кирило Дмитрович Майоров ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 95 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8901uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8901-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методичних засад щодо cистеми управління конкурентоспроможності ФГ АгроАльянс в контексті формування, забезпечення та підвищення, а також вдосконалення діючої на підприємстві системи маркетингового управління конкурентоспроможністю визначення теоретичних і практичних засад та напрямків її підвищення. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади формування і забезпечення cистеми управління конкурентоспроможності ФГ АгроАльянс. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretyko-metodychnykh zasad shchodo cystemy upravlinnia konkurentospromozhnosti FH AhroAlians v konteksti formuvannia, zabezpechennia ta pidvyshchennia, a takozh vdoskonalennia diiuchoi na pidpryiemstvi systemy marketynhovoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu vyznachennia teoretychnykh i praktychnykh zasad ta napriamkiv yii pidvyshchennia. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodychni ta praktychni zasady formuvannia i zabezpechennia cystemy upravlinnia konkurentospromozhnosti FH AhroAlians.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectмаркетингова ситема управлінняuk
dc.subjectmarketing management systemuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectenterprisesuk
dc.titleФормування конкурентних переваг аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia konkurentnykh perevah ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Майоров К.Д..pdf1,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.