Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Владислав Сергійович-
dc.contributor.authorPryimak, Vladyslav-
dc.date.accessioned2024-01-09T11:49:38Z-
dc.date.available2024-01-09T11:49:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПриймак В. С. Організація збутової політики в системі маркетингу аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Владислав Сергійович Приймак ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 82 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8905uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8905-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес організації збутової політики в системі маркетингу та аналіз її організації на прикладі аграрного підприємства. Предметом дослідження теоретичні наукові концепції та положення антикризового управління, методи діагностики кризових явищ на підприємстві, практичний досвід вітчизняних та закордонних науковців щодо протидії кризовим явищам та мінімізації наслідків криз. Мета дослідження полягає у розкритті сутності збутової політики в системі маркетингу як економічно значимого і ефективного інструменту управління підприємством та на основі аналізу маркетингової та збутової діяльності розробити рекомендації щодо підвищення ефективності збутової політики та методів управління в аграрному підприємстві. Obiektom doslidzhennia ye protses orhanizatsii zbutovoi polityky v systemi marketynhu ta analiz yii orhanizatsii na prykladi ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia teoretychni naukovi kontseptsii ta polozhennia antykryzovoho upravlinnia, metody diahnostyky kryzovykh yavyshch na pidpryiemstvi, praktychnyi dosvid vitchyznianykh ta zakordonnykh naukovtsiv shchodo protydii kryzovym yavyshcham ta minimizatsii naslidkiv kryz. Meta doslidzhennia poliahaie u rozkrytti sutnosti zbutovoi polityky v systemi marketynhu yak ekonomichno znachymoho i efektyvnoho instrumentu upravlinnia pidpryiemstvom ta na osnovi analizu marketynhovoi ta zbutovoi diialnosti rozrobyty rekomendatsii shchodo pidvyshchennia efektyvnosti zbutovoi polityky ta metodiv upravlinnia v ahrarnomu pidpryiemstvi.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectSales policyuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectканали збутуuk
dc.subjectsales channelsuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectслужба маркетингуuk
dc.subjectmarketing serviceuk
dc.titleОрганізація збутової політики в системі маркетингу аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeOrhanizatsiia zbutovoi polityky v systemi marketynhu ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приймак В.С..pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.