Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСайгак, Михайло Юрійович-
dc.contributor.authorSaihak, Mykhailo-
dc.date.accessioned2024-01-09T12:00:16Z-
dc.date.available2024-01-09T12:00:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСайгак М. Ю. Формування стратегії контент-маркетингу для аграрної компанії : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Михайло Юрійович Сайгак ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8907uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8907-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес розробки Інтернет стратегії для системи маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Предметом дослідження роботи полягає в розгляді та аналізі процесу розробки Інтернет стратегії для системи маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Дослідження спрямоване на вивчення практичних аспектів створення та впровадження цієї стратегії з метою підвищення конкурентоспроможності та розвитку підприємства в умовах сучасного інтернет-середовища." Метою кваліфікаційної роботи є дослідження і обґрунтування доцільності впровадження інтернет стратегії маркетингу у сільськогосподарських підприємствах. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky Internet stratehii dlia systemy marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia roboty poliahaie v rozghliadi ta analizi protsesu rozrobky Internet stratehii dlia systemy marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Doslidzhennia spriamovane na vyvchennia praktychnykh aspektiv stvorennia ta vprovadzhennia tsiiei stratehii z metoiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti ta rozvytku pidpryiemstva v umovakh suchasnoho internet-seredovyshcha." Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia i obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia internet stratehii marketynhu u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингове цифрове управлінняuk
dc.subjectDigital marketing managementuk
dc.subjectінтернет стратегіяuk
dc.subjectInternet strategyuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectорганічний клієнтиuk
dc.subjectorganic customersuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectсоціальні мережиuk
dc.subjectsocial mediauk
dc.titleФормування стратегії контент-маркетингу для аграрної компаніїuk
dc.title.alternativeFormuvannia stratehii kontent-marketynhu dlia ahrarnoi kompaniiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сайгак М.Ю..pdf1,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.