Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамсонов, Іван Валерійович-
dc.contributor.authorSamsonov, Ivan-
dc.date.accessioned2024-01-09T12:06:20Z-
dc.date.available2024-01-09T12:06:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСамсонов І. В. Маркетинговий механізм формування іміджу підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Іван Валерійович Самсонов ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 73 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8908uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8908-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є формування іміджу компанії. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є імідж як складова успіху компанії.. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне дослідження формування іміджу організації та розробка маркетингового механізму формування позитивного іміджу. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналітичний, статистичний, графічний та системний підходи до вивчення економічних процесів і явищ у контексті маркетингової діяльності. Obiektom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye formuvannia imidzhu kompanii. Predmetom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye imidzh yak skladova uspikhu kompanii.. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychne doslidzhennia formuvannia imidzhu orhanizatsii ta rozrobka marketynhovoho mekhanizmu formuvannia pozytyvnoho imidzhu. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analitychnyi, statystychnyi, hrafichnyi ta systemnyi pidkhody do vyvchennia ekonomichnykh protsesiv i yavyshch u konteksti marketynhovoi diialnosti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectмаркетинговий механізмuk
dc.subjectmarketing mechanismuk
dc.subjectпозитивний іміджuk
dc.subjectpositive imageuk
dc.subjectпереваги споживачівuk
dc.subjectconsumer benefitsuk
dc.subjectжиттєвий циклuk
dc.subjectlife cycleuk
dc.subjectканали комунікаціїuk
dc.subjectcommunication channelsuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.titleМаркетинговий механізм формування іміджу підприємстваuk
dc.title.alternativeMarketynhovyi mekhanizm formuvannia imidzhu pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самсонов І. В..pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.