Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещенко, Ярина Іванівна-
dc.contributor.authorTereshchenko, Yaryna-
dc.date.accessioned2024-01-10T02:21:13Z-
dc.date.available2024-01-10T02:21:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТерещенко Я. І. Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій на підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Ярина Іванівна Терещенко ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 90 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8909uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8909-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є комплекс маркетингових комунікацій, що притаманний досліджуваному підприємству. Метою роботи є визначення шляхів і напрямів та запровадження конкретних заходів для формування та вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій на досліджуваному підприємстві. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні основи щодо особливостей формування, запровадження, оцінка та використання маркетингових комунікацій на досліджуваному підприємстві. В ході виконання даної роботи було розглянуто та досліджено теоретично-методологічні основи організації маркетингових комунікацій на підприємстві та визначено шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Obiektom doslidzhennia ye kompleks marketynhovykh komunikatsii, shcho prytamannyi doslidzhuvanomu pidpryiemstvu. Metoiu roboty ye vyznachennia shliakhiv i napriamiv ta zaprovadzhennia konkretnykh zakhodiv dlia formuvannia ta vdoskonalennia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na doslidzhuvanomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye teoretyko-metodychni ta praktychni osnovy shchodo osoblyvostei formuvannia, zaprovadzhennia, otsinka ta vykorystannia marketynhovykh komunikatsii na doslidzhuvanomu pidpryiemstvi. V khodi vykonannia danoi roboty bulo rozghlianuto ta doslidzheno teoretychno-metodolohichni osnovy orhanizatsii marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvi ta vyznacheno shliakhy vdoskonalennia kompleksu marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectуправління комунікаціямиuk
dc.subjectcommunications managementuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectenterprisesuk
dc.subjectінструменти маркетингуuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectвідділ маркетингуuk
dc.subjectmarketing departmentuk
dc.subjectкомплекс комунікаційuk
dc.subjectcommunications complexuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationuk
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингових комунікацій на підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia kompleksu marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терещенко Я.І..pdf1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.