Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеряхін, Олексій Володимирович-
dc.contributor.authorTeriakhin, Oleksii-
dc.date.accessioned2024-01-10T02:31:13Z-
dc.date.available2024-01-10T02:31:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТеряхін О. В. Впровадження інтернет-маркетингу для розвитку сільскогосподарського підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олексій Володимирович Теряхін ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 108 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8910uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8910-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес розробки Інтернет маркетингової стратегії для системи маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Предметом дослідження Дослідження спрямоване на аналіз та розгляд практичних аспектів створення та впровадження інтернет- стратегії з метою підвищення впізнаваності та розвитку підприємства в умовах сучасного інтернет-середовища. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження і обґрунтування доцільності впровадження інтернет стратегії маркетингу в аграрної компанії. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky Internet marketynhovoi stratehii dlia systemy marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia Doslidzhennia spriamovane na analiz ta rozghliad praktychnykh aspektiv stvorennia ta vprovadzhennia internet- stratehii z metoiu pidvyshchennia vpiznavanosti ta rozvytku pidpryiemstva v umovakh suchasnoho internet-seredovyshcha. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia i obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia internet stratehii marketynhu v ahrarnoi kompanii.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингове цифрове управлінняuk
dc.subjectDigital marketing managementuk
dc.subjectінтернет стратегіяuk
dc.subjectInternet strategyuk
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectорганічний клієнтиuk
dc.subjectorganic customersuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectsocial mediauk
dc.titleВпровадження інтернет-маркетингу для розвитку сільскогосподарського підприємстваuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia internet-marketynhu dlia rozvytku silskohospodarskoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теряхін О.В..pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.