Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/951
Назва: Фінансова конкуренція на ринку споживчого кредитування України та пошук нових сегментів діяльності кредитних спілок
Інші назви: Financial competition in the consumer lending market of Ukraine and the search for new segments of the activity of credit unions
Автори: Добровольська, Олена Володимирівна
Dobrovolska, Olena
Ключові слова: кредитна спілка
credit union
іпотека
mortgage
іпотекодержатель
mortgage holder
іпотекодавець
mortgage
рефінансування
refinancing
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Добровольська О. В. Фінансова конкуренція на ринку споживчого кредитування України та пошук нових сегментів діяльності кредитних спілок / О. В. Добровольська // Забезпечення сталого розвитку аграрного сектору економіки: проблеми, пріоритети, перспективи : тези V Міжнар. наук.-практ.інтернет-конф. (Дніпропетровськ, 30-31 жовт. 2014 р.). – Дніпропетровськ : ДДАЕУ, 2014. – С. 61-64. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/951
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості фінансової конкуренції на ринку споживчого кредитування України. У зв’язку зі зростанням виходу комерційних банків України на ринок споживчого кредитування для кредитних спілок змінюється конкурентне середовище. Подальший розвиток кредитних спілок безпосередньо пов’язаний з тим, чи здатні кредитні спілки в стислі терміни переорієнтуватися на нові умови гри на ринку, адекватно сприйняти нові ризики і скористатися своїми перевагами (індивідуальний підхід і, відповідно, гнучкіші умови кредитування). Проблемою для кредитних спілок може стати пошук можливості рефінансування власної діяльності в разі зростання частки іпотечних кредитів у їхньому кредитному портфелі. Відсутність доступу кредитних спілок на вказані ринки рефінансування довгострокових іпотечних активів в Україні на сьогодні суттєво обмежує можливості впровадження іпотечного кредитування кредитними спілками. The article deals with the features of financial competition in the consumer lending market of Ukraine. Due to the growth of the output of commercial banks in Ukraine, the consumer credit market for credit unions is changing the competitive environment. The further development of credit unions is directly related to the ability of credit unions in the short term to reorient themselves to new market conditions, to adequately perceive new risks and take advantage of their own (individual approach and, accordingly, more flexible lending conditions). A problem for credit unions may be the search for refinancing their own activities in the event of an increase in the proportion of mortgage loans in their loan portfolio. Lack of access of credit unions to the specified refinancing markets for long-term mortgage assets in Ukraine today significantly limits the possibilities for the introduction of mortgage lending by credit unions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/951
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76.pdf123,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.