Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМусійко, Єлизавета Іванівна-
dc.contributor.authorMusiiko, Yelyzaveta-
dc.date.accessioned2024-03-21T09:01:04Z-
dc.date.available2024-03-21T09:01:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМусійко Є. І. Ефективне використання маркетингових резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Єлизавета Іванівна Мусійко ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 72 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9516uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9516-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингові резерви, які можуть бути використані на підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи є розкриття та аналіз маркетингових резервів, які можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Дослідження спрямоване на виявлення ключових аспектів та інструментів, які дозволять оптимізувати маркетинговий підхід та забезпечити ефективне використання ресурсів. Предметом дослідження є процес використання цих резервів з метою підвищення конкурентоспроможності. Obiektom doslidzhennia ye marketynhovi rezervy, yaki mozhut buty vykorystani na pidpryiemstvi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozkryttia ta analiz marketynhovykh rezerviv, yaki mozhut buty vykorystani dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Doslidzhennia spriamovane na vyiavlennia kliuchovykh aspektiv ta instrumentiv, yaki dozvoliat optymizuvaty marketynhovyi pidkhid ta zabezpechyty efektyvne vykorystannia resursiv. Predmetom doslidzhennia ye protses vykorystannia tsykh rezerviv z metoiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові резервиuk
dc.subjectmarketing reservesuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectмаркетингова ситема управлінняuk
dc.subjectmarketing management systemuk
dc.subjectмаркетингового середовищаuk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.titleЕфективне використання маркетингових резервів підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeEfektyvne vykorystannia marketynhovykh rezerviv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мусійко Є.І..pdf803,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.