Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТретяк, Валерія Владиславівна-
dc.contributor.authorTretiak, Valeriia-
dc.date.accessioned2024-03-21T09:10:17Z-
dc.date.available2024-03-21T09:10:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТретяк В. В. Формування системи маркетингових досліджень та інформаційного забезпечення на аграрному підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Валерія Владиславівна Третяк ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 78 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9518uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9518-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес організації системи маркетингових досліджень, аналізу та систематизація інформації для прийняття ефективних маркетингових рішень. Предметом дослідження виступають маркетингові інформаційні системи методи та процедури збору, зберігання, упорядкування та індексування інформації для використання в прийняття маркетингових рішень. Мета кваліфікаційної роботи Мета дослідження полягає у визначення ролі дослідження ринку в бізнес-системі, розкриття сутності, значення та методів маркетингових досліджень, особливості аналізу маркетингової інформації, проведення діагностики економічного стану діяльності досліджуваного підприємства та формування рекомендацій щодо побудови маркетингової системи досліджень та системи інформації аграрного підприємства. Методи дослідження. Основою методичного підходу є поєднання методів аналізу статистичних даних, метод середніх значень, метод порівняння, графічний метод і метод узагальнення. Obiektom doslidzhennia ye protses orhanizatsii systemy marketynhovykh doslidzhen, analizu ta systematyzatsiia informatsii dlia pryiniattia efektyvnykh marketynhovykh rishen. Predmetom doslidzhennia vystupaiut marketynhovi informatsiini systemy metody ta protsedury zboru, zberihannia, uporiadkuvannia ta indeksuvannia informatsii dlia vykorystannia v pryiniattia marketynhovykh rishen. Meta kvalifikatsiinoi roboty Meta doslidzhennia poliahaie u vyznachennia roli doslidzhennia rynku v biznes-systemi, rozkryttia sutnosti, znachennia ta metodiv marketynhovykh doslidzhen, osoblyvosti analizu marketynhovoi informatsii, provedennia diahnostyky ekonomichnoho stanu diialnosti doslidzhuvanoho pidpryiemstva ta formuvannia rekomendatsii shchodo pobudovy marketynhovoi systemy doslidzhen ta systemy informatsii ahrarnoho pidpryiemstva. Metody doslidzhennia. Osnovoiu metodychnoho pidkhodu ye poiednannia metodiv analizu statystychnykh danykh, metod serednikh znachen, metod porivniannia, hrafichnyi metod i metod uzahalnennia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectMarketing researchuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectmarketing informationuk
dc.subjectобробка інформаціїuk
dc.subjectinformation processinguk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectmarketing analysisuk
dc.titleФормування системи маркетингових досліджень та інформаційного забезпечення на аграрному підприємствіuk
dc.title.alternativeFormuvannia systemy marketynhovykh doslidzhen ta informatsiinoho zabezpechennia na ahrarnomu pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Третяк В.В..pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.