Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадчук, Олександра Євгенівна-
dc.contributor.authorOsadchuk, Oleksandra-
dc.date.accessioned2024-03-23T05:08:17Z-
dc.date.available2024-03-23T05:08:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОсадчук О. Є. Підвищення конкурентної привабливості підприємств : магістер. кваліфікаційна робота : 073 Менеджмент / Олександра Євгенівна Осадчук ; наук. керівник Мельник Леся Леонідівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2024. – 96 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9540uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9540-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес забезпечення конкурентної привабливості товариства з обмеженою відповідальністю «Укрпластекологія». Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади конкурентної привабливості, комплексна маркетингова стратегія. Метою роботи є дослідження комплексу конкурентної привабливості ТОВ «Укрпластекологія» та обґрунтування шляхів його поліпшення. Методи дослідження. При написанні роботи були використані загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: спостереження, діалектичний, монографічний, методи теоретичного узагальнення та практичного порівняння, методи експертних оцінок аналіз, синтез, а також вивчення екстраполяції трендів, кореляція та ін. Obiektom doslidzhennia ye protses zabezpechennia konkurentnoi pryvablyvosti tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Ukrplastekolohiia». Predmetom doslidzhennia ye teoretychni ta prykladni zasady konkurentnoi pryvablyvosti, kompleksna marketynhova stratehiia. Metoiu roboty ye doslidzhennia kompleksu konkurentnoi pryvablyvosti TOV «Ukrplastekolohiia» ta obgruntuvannia shliakhiv yoho polipshennia. Metody doslidzhennia. Pry napysanni roboty buly vykorystani zahalnonaukovi ta spetsialni metody doslidzhennia: sposterezhennia, dialektychnyi, monohrafichnyi, metody teoretychnoho uzahalnennia ta praktychnoho porivniannia, metody ekspertnykh otsinok analiz, syntez, a takozh vyvchennia ekstrapoliatsii trendiv, koreliatsiia ta in.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectCompetitionuk
dc.subjectконкурентна привабливістьuk
dc.subjectcompetitive attractivenessuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectфактори впливуuk
dc.subjectfactors of influenceuk
dc.subjectметоди визначенняuk
dc.subjectmethods of determinationuk
dc.subjectкомплексна маркетингова стратегіяuk
dc.subjectintegrated marketing strategyuk
dc.titleПідвищення конкурентної привабливості підприємствuk
dc.title.alternativePidvyshchennia konkurentnoi pryvablyvosti pidpryiemstvuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадчук О.Є..pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.