Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216
Назва: | Історико-науковий метод викладання клінічних дисциплін, як засіб психопрофілактики кризи професійної самоідентифікації |
Інші назви: | Istoryko-naukovyi metod vykladannia klinichnykh dystsyplin, yak zasib psykhoprofilaktyky kryzy profesiinoi samoidentyfikatsii |
Автори: | Вакулик, Вячеслав Володимирович Vakulik, Vyacheslav Vakulyk, V. V. Vakulik, V. V. Vakulyk, Viacheslav Vakulyk, V. Чабаненко, Д. Chabanenko, D. |
Ключові слова: | психопрофілактична допомога студентам psykhoprofilaktychna dopomoha studentam професійна самоідентифікація profesiina samoidentyfikatsiia професійне навчання profesiine navchannia |
Дата публікації: | чер-2023 |
Видавництво: | Дніпровський ДАЕУ |
Бібліографічний опис: | Вакулик В. В. Історико-науковий метод викладання клінічних дисциплін, як засіб психопрофілактики кризи професійної самоідентифікації / В. В. Вакулик, Д. Чабаненко // Актуальні аспекти біології тварин, ветеринарної медицини та ветеринарно-санітарної експертизи : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. викладачів і здобувачів вищої освіти ( Дніпро, 7-8 черв. 2023 р. ) / Дніпровський ДАЕУ. – Дніпро, 2023. – С. 35-37. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216. |
Короткий огляд (реферат): | Фахове становлення студентів супроводжується зламними моментами, найважчим з яких є криза професійного навчання, що припадає на 3 курс. Надання студентам психопрофілактичної допомоги, шляхом звернення до пропонованого історико-наукового методу, дозволяє запобігти вкрай негативних наслідків, спроможних деформувати особистість. Відповідно, потрібна подальша розробка й випробування історико-наукового методу психопрофілактики на більш широкому тлі для рекомендації його застосування викладачам і студентам. Fakhove stanovlennia studentiv suprovodzhuietsia zlamnymy momentamy, naivazhchym z yakykh ye kryza profesiinoho navchannia, shcho prypadaie na 3 kurs. Nadannia studentam psykhoprofilaktychnoi dopomohy, shliakhom zvernennia do proponovanoho istoryko-naukovoho metodu, dozvoliaie zapobihty vkrai nehatyvnykh naslidkiv, spromozhnykh deformuvaty osobystist. Vidpovidno, potribna podalsha rozrobka y vyprobuvannia istoryko-naukovoho metodu psykhoprofilaktyky na bilsh shyrokomu tli dlia rekomendatsii yoho zastosuvannia vykladacham i studentam. |
Опис: | Вакулик Вячеслав Володимирович https://orcid.org/0000-0001-8773-2287 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/bitstream/123456789/7774/1/2023-%d0%9c%d0%b0%d1%82._VII%d0%86_%d0%9c%d1%96%d0%b6%d0%bd._%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84._%d0%90%d0%ba%d1%82%d1%83%d0%b0%d0%bb._%d0%b0%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82.....%d0%94%d0%94%d0%90%d0%95%d0%a3_2023.pdf https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023-Мат._VIIІ_Міжн._конф._Актуал._аспект.....ДДАЕУ_2023-35-37.pdf | 401,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.