Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216
Назва: Історико-науковий метод викладання клінічних дисциплін, як засіб психопрофілактики кризи професійної самоідентифікації
Інші назви: Istoryko-naukovyi metod vykladannia klinichnykh dystsyplin, yak zasib psykhoprofilaktyky kryzy profesiinoi samoidentyfikatsii
Автори: Вакулик, Вячеслав Володимирович
Vakulik, Vyacheslav
Vakulyk, V. V.
Vakulik, V. V.
Vakulyk, Viacheslav
Vakulyk, V.
Чабаненко, Д.
Chabanenko, D.
Ключові слова: психопрофілактична допомога студентам
psykhoprofilaktychna dopomoha studentam
професійна самоідентифікація
profesiina samoidentyfikatsiia
професійне навчання
profesiine navchannia
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Дніпровський ДАЕУ
Бібліографічний опис: Вакулик В. В. Історико-науковий метод викладання клінічних дисциплін, як засіб психопрофілактики кризи професійної самоідентифікації / В. В. Вакулик, Д. Чабаненко // Актуальні аспекти біології тварин, ветеринарної медицини та ветеринарно-санітарної експертизи : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. викладачів і здобувачів вищої освіти ( Дніпро, 7-8 черв. 2023 р. ) / Дніпровський ДАЕУ. – Дніпро, 2023. – С. 35-37. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216.
Короткий огляд (реферат): Фахове становлення студентів супроводжується зламними моментами, найважчим з яких є криза професійного навчання, що припадає на 3 курс. Надання студентам психопрофілактичної допомоги, шляхом звернення до пропонованого історико-наукового методу, дозволяє запобігти вкрай негативних наслідків, спроможних деформувати особистість. Відповідно, потрібна подальша розробка й випробування історико-наукового методу психопрофілактики на більш широкому тлі для рекомендації його застосування викладачам і студентам. Fakhove stanovlennia studentiv suprovodzhuietsia zlamnymy momentamy, naivazhchym z yakykh ye kryza profesiinoho navchannia, shcho prypadaie na 3 kurs. Nadannia studentam psykhoprofilaktychnoi dopomohy, shliakhom zvernennia do proponovanoho istoryko-naukovoho metodu, dozvoliaie zapobihty vkrai nehatyvnykh naslidkiv, spromozhnykh deformuvaty osobystist. Vidpovidno, potribna podalsha rozrobka y vyprobuvannia istoryko-naukovoho metodu psykhoprofilaktyky na bilsh shyrokomu tli dlia rekomendatsii yoho zastosuvannia vykladacham i studentam.
Опис: Вакулик Вячеслав Володимирович https://orcid.org/0000-0001-8773-2287
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/bitstream/123456789/7774/1/2023-%d0%9c%d0%b0%d1%82._VII%d0%86_%d0%9c%d1%96%d0%b6%d0%bd._%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84._%d0%90%d0%ba%d1%82%d1%83%d0%b0%d0%bb._%d0%b0%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82.....%d0%94%d0%94%d0%90%d0%95%d0%a3_2023.pdf
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023-Мат._VIIІ_Міжн._конф._Актуал._аспект.....ДДАЕУ_2023-35-37.pdf401,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.