Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579
Title: Брендинг як складова конкурентоспроможності сільських територій
Other Titles: Branding as a warehouse competitiveness of rural territories
Authors: Застава, Інна Анатоліївна
Zastava, Inna
Keywords: розвиток унікальності
development of uniqueness
вдосконалення і аналіз стратегії
in-depth and analysis of strategy
створення позитивного іміджу
creation of a positive image
моніторинг та оцінка результатів
monitoring and evaluation of results
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Застава І. А. Брендинг як складова конкурентоспроможності сільських територій / І. А.Застава // Актуальні проблеми економіки, управління та маркетингу в аграрному бізнесі : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет – конф. (м. Дніпро,5-6 жовт. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : Поліграф. відділ ДДАЕУ, 2023. – С. 309-310. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf390,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.