Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579
Назва: Брендинг як складова конкурентоспроможності сільських територій
Інші назви: Branding as a warehouse competitiveness of rural territories
Автори: Застава, Інна Анатоліївна
Zastava, Inna
Ключові слова: розвиток унікальності
development of uniqueness
вдосконалення і аналіз стратегії
in-depth and analysis of strategy
створення позитивного іміджу
creation of a positive image
моніторинг та оцінка результатів
monitoring and evaluation of results
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Застава І. А. Брендинг як складова конкурентоспроможності сільських територій / І. А.Застава // Актуальні проблеми економіки, управління та маркетингу в аграрному бізнесі : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет – конф. (м. Дніпро,5-6 жовт. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : Поліграф. відділ ДДАЕУ, 2023. – С. 309-310. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf390,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.