Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10588
Назва: | Trends in reforming teaching methods English language in non-language universities. |
Інші назви: | Тенденцiï реформування методики навчання англiйськоï мови в немовних ВНЗ |
Автори: | Sheypak, Kateryna Шейпак, Катерина Олександрівна |
Ключові слова: | methods методи technologies технологiï high school вища школа foreign sources зарубiжнi джерела education освiта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Sheypak K. Trends in reforming teaching methods English language in non-language universities / K. Sheypak // Сучасна педагогiка та лінгводидактика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О.Є., 2024. – C. 123-130. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10588 |
Короткий огляд (реферат): | New requirements for specialist language training foresee the improvement of language education quality in higher schools. Solving this problem we see in the reformation the methods of foreign language teaching in non-linguistic universities, in particular, the development, realization and implementation the explicative-communicative approach to language teaching practice in higherschool. Organization of self-study work using multimedia means is considered in this article as a factor of educational process intensification, an attempt to optimize the process of learning a foreign language. Explication and communicative method of language teaching; linguistic competence; fundamentalization of language education; multimedia; explicator; principle of philologization. Нові вимоги до мовної підготовки фахівців передбачають підвищення якості мовної освіти у вищій школі. Вирішення цієї проблеми вбачаємо в реформуванні методики викладання іноземних мов у нелінгвістичних ВНЗ, зокрема у розвитку, реалізації та впровадженні експлікативно-комунікативного підходу до практики викладання мови у вищій школі. Організація самостійної роботи з використанням мультимедійних засобів розглядається в даній статті як фактор інтенсифікації навчального процесу, спроба оптимізувати процес вивчення іноземної мови. Експлікаційно-комунікативний метод навчання мови; лінгвістична компетенція; фундаменталізація мовної освіти; мультимедіа; експлікатор; принцип філологізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10588 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 2024 ДДАЕУ.pdf | 1,85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.