Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Title: | Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО |
Other Titles: | The use of distance learning technologies in the educational activities of higher education institutions. |
Authors: | Солоділова, Олена Володимирівна Solodilova, Olena |
Keywords: | використання технологій дистанційного навчання vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia залучення студентів до індивідуальної роботи та роботи у колективі процес самовдосконалення zaluchennia studentiv do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi protses samovdoskonalennia |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Дніпровський державний технічний університет |
Citation: | Солоділова О. Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО / О. Солоділова // Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Кам’янське, 1-2 черв. 2023 р.) / Дніпровський держ. технічний ун-т. – Кам’янське, 2023. – С. 119-121. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867 |
Abstract: | Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності дають змогу викладачу-куратору організувати пізнавальну діяльність студентів через залучення їх до індивідуальної роботи та роботи у колективі (малій групі), що сприятиме саморозвитку та самоосвіті студента. Виховні заходи у колаборації (співробітництві) передбачають спільне виконання роботи, у результаті якої студенти разом опановують спілкування один з одним в складі академічної групи, здійснюють власне процес самовдосконалення. З метою діагностики особистих якостей студента та переліку проблем, які можуть його хвилювати, можна також використовувати анонімне анкетування. Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u vykhovnii diialnosti daiut zmohu vykladachu-kuratoru orhanizuvaty piznavalnu diialnist studentiv cherez zaluchennia yikh do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi (malii hrupi), shcho spryiatyme samorozvytku ta samoosviti studenta. Vykhovni zakhody u kolaboratsii (spivrobitnytstvi) peredbachaiut spilne vykonannia roboty, u rezultati yakoi studenty razom opanovuiut spilkuvannia odyn z odnym v skladi akademichnoi hrupy, zdiisniuiut vlasne protses samovdoskonalennia. Z metoiu diahnostyky osobystykh yakostei studenta ta pereliku problem, yaki mozhut yoho khvyliuvaty, mozhna takozh vykorystovuvaty anonimne anketuvannia. |
URI: | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.