Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Title: Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО
Other Titles: The use of distance learning technologies in the educational activities of higher education institutions.
Authors: Солоділова, Олена Володимирівна
Solodilova, Olena
Keywords: використання технологій дистанційного навчання
vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia
залучення студентів до індивідуальної роботи та роботи у колективі процес самовдосконалення
zaluchennia studentiv do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi protses samovdoskonalennia
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний технічний університет
Citation: Солоділова О. Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО / О. Солоділова // Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Кам’янське, 1-2 черв. 2023 р.) / Дніпровський держ. технічний ун-т. – Кам’янське, 2023. – С. 119-121. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Abstract: Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності дають змогу викладачу-куратору організувати пізнавальну діяльність студентів через залучення їх до індивідуальної роботи та роботи у колективі (малій групі), що сприятиме саморозвитку та самоосвіті студента. Виховні заходи у колаборації (співробітництві) передбачають спільне виконання роботи, у результаті якої студенти разом опановують спілкування один з одним в складі академічної групи, здійснюють власне процес самовдосконалення. З метою діагностики особистих якостей студента та переліку проблем, які можуть його хвилювати, можна також використовувати анонімне анкетування. Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u vykhovnii diialnosti daiut zmohu vykladachu-kuratoru orhanizuvaty piznavalnu diialnist studentiv cherez zaluchennia yikh do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi (malii hrupi), shcho spryiatyme samorozvytku ta samoosviti studenta. Vykhovni zakhody u kolaboratsii (spivrobitnytstvi) peredbachaiut spilne vykonannia roboty, u rezultati yakoi studenty razom opanovuiut spilkuvannia odyn z odnym v skladi akademichnoi hrupy, zdiisniuiut vlasne protses samovdoskonalennia. Z metoiu diahnostyky osobystykh yakostei studenta ta pereliku problem, yaki mozhut yoho khvyliuvaty, mozhna takozh vykorystovuvaty anonimne anketuvannia.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези1.pdf465,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.