Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Назва: Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО
Інші назви: The use of distance learning technologies in the educational activities of higher education institutions.
Автори: Солоділова, Олена Володимирівна
Solodilova, Olena
Ключові слова: використання технологій дистанційного навчання
vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia
залучення студентів до індивідуальної роботи та роботи у колективі процес самовдосконалення
zaluchennia studentiv do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi protses samovdoskonalennia
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний технічний університет
Бібліографічний опис: Солоділова О. Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО / О. Солоділова // Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Кам’янське, 1-2 черв. 2023 р.) / Дніпровський держ. технічний ун-т. – Кам’янське, 2023. – С. 119-121. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Короткий огляд (реферат): Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності дають змогу викладачу-куратору організувати пізнавальну діяльність студентів через залучення їх до індивідуальної роботи та роботи у колективі (малій групі), що сприятиме саморозвитку та самоосвіті студента. Виховні заходи у колаборації (співробітництві) передбачають спільне виконання роботи, у результаті якої студенти разом опановують спілкування один з одним в складі академічної групи, здійснюють власне процес самовдосконалення. З метою діагностики особистих якостей студента та переліку проблем, які можуть його хвилювати, можна також використовувати анонімне анкетування. Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u vykhovnii diialnosti daiut zmohu vykladachu-kuratoru orhanizuvaty piznavalnu diialnist studentiv cherez zaluchennia yikh do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi (malii hrupi), shcho spryiatyme samorozvytku ta samoosviti studenta. Vykhovni zakhody u kolaboratsii (spivrobitnytstvi) peredbachaiut spilne vykonannia roboty, u rezultati yakoi studenty razom opanovuiut spilkuvannia odyn z odnym v skladi akademichnoi hrupy, zdiisniuiut vlasne protses samovdoskonalennia. Z metoiu diahnostyky osobystykh yakostei studenta ta pereliku problem, yaki mozhut yoho khvyliuvaty, mozhna takozh vykorystovuvaty anonimne anketuvannia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези1.pdf465,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.