Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496
Title: | Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти з дисципліни «Лісова меліорація» за технологіями дистанційного навчання |
Other Titles: | Organization of independent work of students of higher education in the discipline "Forest reclamation" using distance learning technologies |
Authors: | Ільченко, Лариса Анатоліївна Ilchenko, Larуsa Чонгова, Аліна Сергіївна Chonhova, Alina |
Keywords: | дистанційна освіта distance education самостійна навчальна діяльність здобувача independent educational activity of the acquirer лісові смуги forest strips система Moodle Moodle system |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»; |
Citation: | Ільченко Л. А. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти з дисципліни «Лісова меліорація» за технологіями дистанційного навчання / Ільченко Л. А., Чонгова А. С. // Навчально-науковий інститут природничих і аграрних наук: Дні науки – 2024 : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Миргород, 24-25 квітня, 202). - Полтава : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2024.- С. 176 - 177. – Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496 |
Abstract: | Правильно організована самостійна робота здобувачів вищої освіти – це вибір методів активного навчання, мета якого – якість. Саме тому ця діяльність займає чільне місце в сучасній вищій освіті й потребує постійного вдосконалення та уваги (Воєвідко, 2016, с. 27). Н. Волкова та К. Устименко (2016, с. 161) трактують самостійну роботу «як …провідну форму організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих навчальних закладів», яка, в свою чергу, має визначену структуру: мотиви, мету, способи, зовнішні чинники (Шевчук та ін., 2018). А впровадження технологій дистанційного навчання не лише змінює уявлення про самостійну роботу студентів (СРС) в Дніпровському державному аграрно-економічному університеті (ДДАЕУ), а й забезпечує більш якісний рівень її організації, особливо, під час воєнного стану. Pravylno orhanizovana samostiina robota zdobuvachiv vyshchoi osvity – tse vybir metodiv aktyvnoho navchannia, meta yakoho – yakist. Same tomu tsia diialnist zaimaie chilne mistse v suchasnii vyshchii osviti y potrebuie postiinoho vdoskonalennia ta uvahy (Voievidko, 2016, s. 27). N. Volkova ta K. Ustymenko (2016, s. 161) traktuiut samostiinu robotu «iak …providnu formu orhanizatsii samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv», yaka, v svoiu cherhu, maie vyznachenu strukturu: motyvy, metu, sposoby, zovnishni chynnyky (Shevchuk ta in., 2018). A vprovadzhennia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia ne lyshe zminiuie uiavlennia pro samostiinu robotu studentiv (SRS) v Dniprovskomu derzhavnomu ahrarno-ekonomichnomu universyteti (DDAEU), a y zabezpechuie bilsh yakisnyi riven yii orhanizatsii, osoblyvo, pid chas voiennoho stanu. |
URI: | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496 |
ISSN: | ISBN 978-617-8352-37-0 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.