Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496
Назва: | Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти з дисципліни «Лісова меліорація» за технологіями дистанційного навчання |
Інші назви: | Organization of independent work of students of higher education in the discipline "Forest reclamation" using distance learning technologies |
Автори: | Ільченко, Лариса Анатоліївна Ilchenko, Larуsa Чонгова, Аліна Сергіївна Chonhova, Alina |
Ключові слова: | дистанційна освіта distance education самостійна навчальна діяльність здобувача independent educational activity of the acquirer лісові смуги forest strips система Moodle Moodle system |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»; |
Бібліографічний опис: | Ільченко Л. А. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти з дисципліни «Лісова меліорація» за технологіями дистанційного навчання / Ільченко Л. А., Чонгова А. С. // Навчально-науковий інститут природничих і аграрних наук: Дні науки – 2024 : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Миргород, 24-25 квітня, 202). - Полтава : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2024.- С. 176 - 177. – Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496 |
Короткий огляд (реферат): | Правильно організована самостійна робота здобувачів вищої освіти – це вибір методів активного навчання, мета якого – якість. Саме тому ця діяльність займає чільне місце в сучасній вищій освіті й потребує постійного вдосконалення та уваги (Воєвідко, 2016, с. 27). Н. Волкова та К. Устименко (2016, с. 161) трактують самостійну роботу «як …провідну форму організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих навчальних закладів», яка, в свою чергу, має визначену структуру: мотиви, мету, способи, зовнішні чинники (Шевчук та ін., 2018). А впровадження технологій дистанційного навчання не лише змінює уявлення про самостійну роботу студентів (СРС) в Дніпровському державному аграрно-економічному університеті (ДДАЕУ), а й забезпечує більш якісний рівень її організації, особливо, під час воєнного стану. Pravylno orhanizovana samostiina robota zdobuvachiv vyshchoi osvity – tse vybir metodiv aktyvnoho navchannia, meta yakoho – yakist. Same tomu tsia diialnist zaimaie chilne mistse v suchasnii vyshchii osviti y potrebuie postiinoho vdoskonalennia ta uvahy (Voievidko, 2016, s. 27). N. Volkova ta K. Ustymenko (2016, s. 161) traktuiut samostiinu robotu «iak …providnu formu orhanizatsii samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv», yaka, v svoiu cherhu, maie vyznachenu strukturu: motyvy, metu, sposoby, zovnishni chynnyky (Shevchuk ta in., 2018). A vprovadzhennia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia ne lyshe zminiuie uiavlennia pro samostiinu robotu studentiv (SRS) v Dniprovskomu derzhavnomu ahrarno-ekonomichnomu universyteti (DDAEU), a y zabezpechuie bilsh yakisnyi riven yii orhanizatsii, osoblyvo, pid chas voiennoho stanu. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496 |
ISSN: | ISBN 978-617-8352-37-0 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 584,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.