Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11524
Title: | CHATGPT як засіб формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у магістрів-аграріїв |
Other Titles: | CHATGPT as a means of forming German-speaking professionally oriented competence in master's students of agriculture |
Authors: | Піддубцева, Ольга Ігорівна Piddubtseva, Olga |
Keywords: | штучний інтелект artificial intelligence технології technology ChatGPT ChatGPT освіта education заклади вищої освіти higher education institutions |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державна наукова установа «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації» |
Citation: | Піддубцева О. І. CHATGPT як засіб формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у магістрів-аграріїв / О. І. Піддубцева // Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024). Artificial intelligence in science and education : зб. матеріалів Міжнар. наук. конф. (Київ, 1-2 берез. 2024 р.) [Електронний ресурс] / УкрІНТЕІ ; [упоряд.: А. Яцишин, В. Матусевич, В. Коваленко]. – Київ : УкрІНТЕІ, 2024. – С. 219- 222. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11524 |
Abstract: | У публікації досліджено питання використання чату GPT як засобу формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у магістрів-аграріїв. Науковці наголошують, що машинне навчання та нейронні мережі мають великий потенціал для освіти. Доведено, що використання чату GPT на заняттях покращує якість та ефективність навчання, але вимагає ретельної підготовки та змін у формах проведення занять. The publication investigates the use of GPT chat as a means of developing German-language professional competence at master's students of agriculture. The researchers emphasise that machine learning and neural networks have great potential for education. It has been proven that the use of GPT chat in the classroom improves the quality and effectiveness of learning, but requires careful preparation and changes in the forms of teaching. |
URI: | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11524 |
ISBN: | ISBN 978-966-479-141-7 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.