Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11524
Назва: CHATGPT як засіб формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у магістрів-аграріїв
Інші назви: CHATGPT as a means of forming German-speaking professionally oriented competence in master's students of agriculture
Автори: Піддубцева, Ольга Ігорівна
Piddubtseva, Olga
Ключові слова: штучний інтелект
artificial intelligence
технології
technology
ChatGPT
ChatGPT
освіта
education
заклади вищої освіти
higher education institutions
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державна наукова установа «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації»
Бібліографічний опис: Піддубцева О. І. CHATGPT як засіб формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у магістрів-аграріїв / О. І. Піддубцева // Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024). Artificial intelligence in science and education : зб. матеріалів Міжнар. наук. конф. (Київ, 1-2 берез. 2024 р.) [Електронний ресурс] / УкрІНТЕІ ; [упоряд.: А. Яцишин, В. Матусевич, В. Коваленко]. – Київ : УкрІНТЕІ, 2024. – С. 219- 222. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11524
Короткий огляд (реферат): У публікації досліджено питання використання чату GPT як засобу формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у магістрів-аграріїв. Науковці наголошують, що машинне навчання та нейронні мережі мають великий потенціал для освіти. Доведено, що використання чату GPT на заняттях покращує якість та ефективність навчання, але вимагає ретельної підготовки та змін у формах проведення занять. The publication investigates the use of GPT chat as a means of developing German-language professional competence at master's students of agriculture. The researchers emphasise that machine learning and neural networks have great potential for education. It has been proven that the use of GPT chat in the classroom improves the quality and effectiveness of learning, but requires careful preparation and changes in the forms of teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11524
ISBN: ISBN 978-966-479-141-7
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf580,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.