Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11802
Title: | Стан деревних насаджень території дошкільних навчальних закладів Новокодацького району міста Дніпро та пропозиції щодо його покращення |
Other Titles: | Stan derevnykh nasadzhen terytorii doshkilnykh navchalnykh zakladiv Novokodatskoho raionu mista Dnipro ta propozytsii shchodo yoho pokrashchennia |
Authors: | Конєва, Дар`я Романівна Konieva, Dar`ia Romanivna |
Keywords: | деревні насадження дошкільних навчальних закладів derevni nasadzhennia doshkilnykh navchalnykh zakladiv життєві форми zhyttievi formy життєвий стан zhyttievyi stan таксаційні показники taksatsiini pokaznyky проєктні рекомендації proiektni rekomendatsii |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Citation: | Конєва Д. Р. Стан деревних насаджень території дошкільних навчальних закладів Новокодацького району міста Дніпро та пропозиції щодо його покращення: пояснювальна записка до дипломної роботи ОС «Магістр»: 206, Садово-паркове господарство / Конєва Дар`я Романівна; наук. Керівник Мильнікова Ольга; Дніпровський держ. аграр.-економ. ун-т , Агрономічний факультет, Кафедра садово-паркового мистецтва та ландшафтного дизайну. – Дніпро, 2024. – 64 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11802 |
Abstract: | Озеленення дитячих установ входить у проект будівництва чи реконструкції та має не лише декоративне, а й виховне значення для дітей. Озеленення формує комфортний мікроклімат ділянки, знижує температуру повітря в спекотну пору року, регулює вологість приземного шару повітря і освітленість території, зменшує швидкість вітру та інше. По-друге, рослини виконують захисну функцію, що важливо в умовах забрудненого міського середовища. Крім того, що зелені насадження (дерева, чагарники, газони) поглинають із атмосферного повітря газоподібні забруднюючі речовини, збагачують його киснем, зменшують запиленість та рівень шуму, вони мають і освітню функцію в даному випадку. Зелені насадження служать живим наочним посібником при навчанні, допомагають виховувати любов до живого рослинного світу та природи. Ozelenennia dytiachykh ustanov vkhodyt u proekt budivnytstva chy rekonstruktsii ta maie ne lyshe dekoratyvne, a y vykhovne znachennia dlia ditei. Ozelenennia formuie komfortnyi mikroklimat dilianky, znyzhuie temperaturu povitria v spekotnu poru roku, rehuliuie volohist pryzemnoho sharu povitria i osvitlenist terytorii, zmenshuie shvydkist vitru ta inshe. Po-druhe, roslyny vykonuiut zakhysnu funktsiiu, shcho vazhlyvo v umovakh zabrudnenoho miskoho seredovyshcha. Krim toho, shcho zeleni nasadzhennia (dereva, chaharnyky, hazony) pohlynaiut iz atmosfernoho povitria hazopodibni zabrudniuiuchi rechovyny, zbahachuiut yoho kysnem, zmenshuiut zapylenist ta riven shumu, vony maiut i osvitniu funktsiiu v danomu vypadku. Zeleni nasadzhennia sluzhat zhyvym naochnym posibnykom pry navchanni, dopomahaiut vykhovuvaty liubov do zhyvoho roslynnoho svitu ta pryrody. |
URI: | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11802 |
Appears in Collections: | Кафедра садово-паркового мистецтва та ландшафтного дизайну. Магістри |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конєва Д. Р..pdf | 1,59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.