Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12445
Назва: Іnfluence of digital innovations on teaching business Ukrainian language in professional training of agrarian
Інші назви: Вплив цифрових інновацій на навчання ділової української мови у професійній підготовці аграріїв
Автори: Nazarenko, Olena
Назаренко, Олена Володимирівна
Ключові слова: digital technologies
цифрові технології
innovations
інновації
business
business
Ukrainian language
українська мова
agricultural specialties
аграрії
interactive training
інтерактивне навчання
professional communication
професійне спілкування
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Nazarenko Olena Іnfluence of digital innovations on teaching business ukrainian language in professional training of agrarian / Olena Nazarenko // Training of specialists in language activity and professional communication : a collective monograph / edited by T. Stasiuk ; Dnipro State Agrarian and Economic University. – Dnipro : Printing Нouse “Vakhmistrov”, 2025. – Р. 154-182. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12445
Короткий огляд (реферат): The article studies the introduction of digital technologies and innovative approaches in teaching business Ukrainian for students of agricultural specialties. The necessity of using interactive platforms, multimedia resources, and adaptive training programs to improve the quality of professionally oriented language training has been substantiated. The authors examine the effectiveness of digital tools like online tests, business communication simulations, and virtual environments that aid in the development of language competencies and communication skills Particular attention is paid to the methods of integrating professional vocabulary and situational modeling into the learning process. The results of the study confirm that innovative approaches to teaching business Ukrainian contribute to the formation of competitive specialists who can communicate effectively in a professional environment. У статті досліджується впровадження цифрових технологій та інноваційних підходів у викладання ділової української мови для студентів аграрних спеціальностей. Обґрунтовано необхідність використання інтерактивних платформ, мультимедійних ресурсів і адаптивних навчальних програм для підвищення якості професійно орієнтованої мовної підготовки. Проаналізовано ефективність цифрових інструментів, таких як онлайн-тести, симуляції ділового спілкування та віртуальні середовища, які сприяють розвитку мовних компетентностей і комунікативних навичок. Особливу увагу приділено методам інтеграції професійної лексики та ситуаційного моделювання в навчальний процес. Результати дослідження підтверджують, що інноваційні підходи до викладання ділової української мови сприяють формуванню конкурентоспроможних фахівців, здатних ефективно спілкуватися у професійному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12445
ISBN: ISBN 978-966-934-678-0
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колект.монограф.2025.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.