Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12463
Title: Gender competence of teachers: essence and components
Other Titles: Гендерна компетентність викладачів: сутність та компоненти
Authors: Pantileienko, Kateryna
Пантілеєнко, Катерина Сергіївна
Keywords: English language
англійська мова
international communication
міжнародне спілкування
cultural education
культурна освіта
environment
комунікативна взаємодія
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Pantileienko K. Gender competence of teachers: essence and components / K. Pantileienko // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : зб. тез наук.-практ. конф. (Дніпро, 18-20 берез. 2025 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2025. – 95-96. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12463
Abstract: Special attention should be paid to communicating with adolescents with different gender identities. It is better to ask how the person would like to be addressed (he/she, he/she or they). If you make a mistake when addressing someone, do not make a tragedy of it, just apologies. In any case, you should remember that the main thing in communication is respect for the person, regardless of the pronoun they choose to refer to themselves. In addition to language, it is important to pay attention to postures and gestures during communication. Do they contain aggression, arrogance or sexual overtones? The following are unacceptable: violating a person's personal boundaries when you come closer than a meter; hovering over a person sitting at a table/ desk clenching your fists, etc. When communicating, you should use open postures and gestures, demonstrating that you are not hiding anything and are ready for open communication. Особливу увагу слід приділяти спілкуванню з підлітками з різною гендерною ідентичністю. Краще запитати, як людина хотіла б, щоб до неї зверталися (він/вона, він/вона чи вони). Якщо ви помилилися, звертаючись до когось, не робіть з цього трагедії, просто вибачтеся. У будь-якому випадку, слід пам’ятати, що головне в спілкуванні – це повага до людини, незалежно від того, який займенник вона обирає для позначення себе. Окрім мови, важливо звертати увагу на пози та жести під час спілкування. Чи містять вони агресію, зарозумілість чи сексуальний підтекст? Неприйнятним є: порушення особистих меж людини, коли ви підходите ближче, ніж на метр; нависання над людиною, яка сидить за столом/партою, стискаючи кулаки тощо. Під час спілкування слід використовувати відкриті пози та жести, демонструючи, що ви нічого не приховуєте та готові до відкритого спілкування.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12463
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2._2025.pdf447,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.