Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12463
Назва: Gender competence of teachers: essence and components
Інші назви: Гендерна компетентність викладачів: сутність та компоненти
Автори: Pantileienko, Kateryna
Пантілеєнко, Катерина Сергіївна
Ключові слова: English language
англійська мова
international communication
міжнародне спілкування
cultural education
культурна освіта
environment
комунікативна взаємодія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Pantileienko K. Gender competence of teachers: essence and components / K. Pantileienko // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : зб. тез наук.-практ. конф. (Дніпро, 18-20 берез. 2025 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2025. – 95-96. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12463
Короткий огляд (реферат): Special attention should be paid to communicating with adolescents with different gender identities. It is better to ask how the person would like to be addressed (he/she, he/she or they). If you make a mistake when addressing someone, do not make a tragedy of it, just apologies. In any case, you should remember that the main thing in communication is respect for the person, regardless of the pronoun they choose to refer to themselves. In addition to language, it is important to pay attention to postures and gestures during communication. Do they contain aggression, arrogance or sexual overtones? The following are unacceptable: violating a person's personal boundaries when you come closer than a meter; hovering over a person sitting at a table/ desk clenching your fists, etc. When communicating, you should use open postures and gestures, demonstrating that you are not hiding anything and are ready for open communication. Особливу увагу слід приділяти спілкуванню з підлітками з різною гендерною ідентичністю. Краще запитати, як людина хотіла б, щоб до неї зверталися (він/вона, він/вона чи вони). Якщо ви помилилися, звертаючись до когось, не робіть з цього трагедії, просто вибачтеся. У будь-якому випадку, слід пам’ятати, що головне в спілкуванні – це повага до людини, незалежно від того, який займенник вона обирає для позначення себе. Окрім мови, важливо звертати увагу на пози та жести під час спілкування. Чи містять вони агресію, зарозумілість чи сексуальний підтекст? Неприйнятним є: порушення особистих меж людини, коли ви підходите ближче, ніж на метр; нависання над людиною, яка сидить за столом/партою, стискаючи кулаки тощо. Під час спілкування слід використовувати відкриті пози та жести, демонструючи, що ви нічого не приховуєте та готові до відкритого спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12463
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2._2025.pdf447,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.