Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503
Title: Особистість професіонала у корпоративній культурі та фаховому спілкуванні
Other Titles: The personality of a professional in corporate culture and professional communication
Authors: Стасюк, Тетяна Валеріївна
Stasiuk, Tetyana
Турчак, Олена
Turchak, Olena
Keywords: особистість професіонала
professional personality
моральна свідомість
moral consciousness
ціннісна свідомість
value consciousness;
професійна самосвідомість
professional self-awareness
професійне спілкування
professional communication
корпоративна культура
corporate culture
професіоналізм
professionalism
професійна самооцінка
professional self-esteem
Issue Date: 2024
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Стасюк Т. В., Турчак О.М. (2024). Особистість професіонала у корпоративній культурі та фаховому спілкуванні. Проблеми підготовки сучасного вчителя. (2(30)), 101–107. – Режим доступу . https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503
Abstract: Стаття висвітлює проблему особистості фахівця в корпоративній культурі та фаховому спілкуванні. Зокрема, охарактеризовано якості, що впливають на формування особистості фахівця: почуття совісті, обов’язку, відповідальності, честі, чесності, ввічливості, тактовності, поваги; установлено кореляційні зв’язки між цінностями людини, її самосвідомістю й самооцінкою та професійною діяльністю; розглянуто питання професійних якостей, здібностей, умінь та навичок, потреб, мотивів і цілей особистості та зумовленості професійного спілкування цими категоріями. Дослідження аналізує також механізми спілкування в професійному колективі в різних ситуаціях. The article highlights the problem of the personality of a specialist in corporate culture and professional communication. In particular, the qualities that influence the formation of a specialist's personality are characterized: a sense of conscience, duty, responsibility, honor, honesty, politeness, tact, respect; correlations between a person's values, their self-awareness and self-esteem and professional activities are established; the issues of professional qualities, abilities, skills and abilities, needs, motives and goals of the individual and the conditioning of professional communication by these categories are considered. The study also analyzes the mechanisms of communication in a professional team in various situations.
URI: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/314024
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503
ISSN: ISSN 2307-4914
Appears in Collections:Наукові статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.