Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503
Назва: Особистість професіонала у корпоративній культурі та фаховому спілкуванні
Інші назви: The personality of a professional in corporate culture and professional communication
Автори: Стасюк, Тетяна Валеріївна
Stasiuk, Tetyana
Турчак, Олена
Turchak, Olena
Ключові слова: особистість професіонала
professional personality
моральна свідомість
moral consciousness
ціннісна свідомість
value consciousness;
професійна самосвідомість
professional self-awareness
професійне спілкування
professional communication
корпоративна культура
corporate culture
професіоналізм
professionalism
професійна самооцінка
professional self-esteem
Дата публікації: 2024
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Стасюк Т. В., Турчак О.М. (2024). Особистість професіонала у корпоративній культурі та фаховому спілкуванні. Проблеми підготовки сучасного вчителя. (2(30)), 101–107. – Режим доступу . https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює проблему особистості фахівця в корпоративній культурі та фаховому спілкуванні. Зокрема, охарактеризовано якості, що впливають на формування особистості фахівця: почуття совісті, обов’язку, відповідальності, честі, чесності, ввічливості, тактовності, поваги; установлено кореляційні зв’язки між цінностями людини, її самосвідомістю й самооцінкою та професійною діяльністю; розглянуто питання професійних якостей, здібностей, умінь та навичок, потреб, мотивів і цілей особистості та зумовленості професійного спілкування цими категоріями. Дослідження аналізує також механізми спілкування в професійному колективі в різних ситуаціях. The article highlights the problem of the personality of a specialist in corporate culture and professional communication. In particular, the qualities that influence the formation of a specialist's personality are characterized: a sense of conscience, duty, responsibility, honor, honesty, politeness, tact, respect; correlations between a person's values, their self-awareness and self-esteem and professional activities are established; the issues of professional qualities, abilities, skills and abilities, needs, motives and goals of the individual and the conditioning of professional communication by these categories are considered. The study also analyzes the mechanisms of communication in a professional team in various situations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://psv.udpu.edu.ua/article/view/314024
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503
ISSN: ISSN 2307-4914
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.