Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588
Title: Соціокультурна самоідентифікація студентської молоді у світлі викликів інформаційної цивілізації: проблеми та перспективи
Other Titles: Sociocultural self-identification of student youth in the context of the challenges of the information civilization: problems and prospects
Authors: Добридень, Оксана Володимирівна
Dobryden, Oxana
Щепова, Діана Романівна
Shchepova, Diana
Колдунов, Ярослав Вікторович
Koldunov, Yaroslav
Keywords: соціокультурна самоідентифікація
sociocultural self-identification
студентська молодь
student youth
інформаційна цивілізація
information civilization
освітнє середовище
educational environment
критичне мислення
critical thinking
самоорганізаційний потенціал
self-organizational potential
Issue Date: 2025
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи"
Citation: Добридень О. В. Соціокультурна самоідентифікація студентської молоді у світлі викликів інформаційної цивілізації: проблеми та перспективи / О. В. Добридень, Д. Р. Щепова, Я. В. Колдунов // Актуальні питання у сучасній науці. Серія «Педагогіка». – 2025. – № 5(35). – С. 1091-1099. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588
Abstract: У статті аналізується дуалістична природа інформаційного суспільства в контексті його впливу на формування соціокультурної самоідентифікації студентської молоді, досліджуються основні фактори ризиків інформаційного суспільства, які можуть стати причиною трансформації або викривлення світоглядних переконань молодої людини; означаються перспективи щодо можливостей освітнього середовища у подоланні викликів інформаційної цивілізації. Звернено увагу на те, що однією з базових потреб людини є спілкування, яке внаслідок різних обставин не завжди може бути насиченим і гармонійним. За допомогою сучасних гаджетів відбувається спотворення сприйняття дійсності, коли виникає ілюзія повноцінного спілкування з великою кількістю друзів і приходить оманливе відчуття перебування у вирії подій. - This article examines the dualistic nature of the information society and its influence on the formation of sociocultural self-identification among student Актуальні питання у сучасній науці № 5(35) 2025 1093 youth. It explores the key risk factors within the information society that may lead to the transformation or distortion of young people's worldview beliefs and highlights the potential of the educational environment in addressing the challenges posed by the information age. The article emphasizes that the contradictions inherent in the phenomena and processes within the information society require ongoing scientific and practical reflection on models for constructing and transforming youth sociocultural identity in response to contemporary challenges. These challenges form the basis for addressing modern societal issues.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588
ISSN: ISSN 2786-6300 Print
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 3.pdf9,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.