Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588
Назва: Соціокультурна самоідентифікація студентської молоді у світлі викликів інформаційної цивілізації: проблеми та перспективи
Інші назви: Sociocultural self-identification of student youth in the context of the challenges of the information civilization: problems and prospects
Автори: Добридень, Оксана Володимирівна
Dobryden, Oxana
Щепова, Діана Романівна
Shchepova, Diana
Колдунов, Ярослав Вікторович
Koldunov, Yaroslav
Ключові слова: соціокультурна самоідентифікація
sociocultural self-identification
студентська молодь
student youth
інформаційна цивілізація
information civilization
освітнє середовище
educational environment
критичне мислення
critical thinking
самоорганізаційний потенціал
self-organizational potential
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи"
Бібліографічний опис: Добридень О. В. Соціокультурна самоідентифікація студентської молоді у світлі викликів інформаційної цивілізації: проблеми та перспективи / О. В. Добридень, Д. Р. Щепова, Я. В. Колдунов // Актуальні питання у сучасній науці. Серія «Педагогіка». – 2025. – № 5(35). – С. 1091-1099. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується дуалістична природа інформаційного суспільства в контексті його впливу на формування соціокультурної самоідентифікації студентської молоді, досліджуються основні фактори ризиків інформаційного суспільства, які можуть стати причиною трансформації або викривлення світоглядних переконань молодої людини; означаються перспективи щодо можливостей освітнього середовища у подоланні викликів інформаційної цивілізації. Звернено увагу на те, що однією з базових потреб людини є спілкування, яке внаслідок різних обставин не завжди може бути насиченим і гармонійним. За допомогою сучасних гаджетів відбувається спотворення сприйняття дійсності, коли виникає ілюзія повноцінного спілкування з великою кількістю друзів і приходить оманливе відчуття перебування у вирії подій. - This article examines the dualistic nature of the information society and its influence on the formation of sociocultural self-identification among student Актуальні питання у сучасній науці № 5(35) 2025 1093 youth. It explores the key risk factors within the information society that may lead to the transformation or distortion of young people's worldview beliefs and highlights the potential of the educational environment in addressing the challenges posed by the information age. The article emphasizes that the contradictions inherent in the phenomena and processes within the information society require ongoing scientific and practical reflection on models for constructing and transforming youth sociocultural identity in response to contemporary challenges. These challenges form the basis for addressing modern societal issues.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588
ISSN: ISSN 2786-6300 Print
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3.pdf9,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.