Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846
Title: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva
Authors: Сесь, Ольга Віталіївна
Ses, Olha
Keywords: підприємство
pidpryiemstvo
маркетингова діяльність
marketynhova diialnist
удосконалення управління
udoskonalennia upravlinnia
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Сесь О. В. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Ольга Віталіївна Сесь ; наук. керівник Гаркавий Валерій Васильович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2025. – 74 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів управління маркетинговою діяльністю підприємства та розробка пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, що надає кейтерингові послуги. Для досягнення поставленої мети важливим є виконання наступних завдань: - розкрити теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства; - надати організаційно-економічна характеристика ФОП «САВЧУК»; - проаналізувати маркетингове середовище підприємства; - оцінити ефективності маркетингової діяльності ФОП «САВЧУК»; - запропонувати напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ФОП «САВЧУК». Об’єкт дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предмет дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю ФОП «САВЧУК». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye uzahalnennia teoretychnykh aspektiv upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva ta rozrobka propozytsii shchodo udoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva, shcho nadaie keiterynhovi posluhy. Dlia dosiahnennia postavlenoi mety vazhlyvym ye vykonannia nastupnykh zavdan: - rozkryty teoretychni osnovy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva; - nadaty orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka FOP «SAVChUK»; - proanalizuvaty marketynhove seredovyshche pidpryiemstva; - otsinyty efektyvnosti marketynhovoi diialnosti FOP «SAVChUK»; - zaproponuvaty napriamky udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu FOP «SAVChUK». Obiekt doslidzhennia ye marketynhova diialnist pidpryiemstva. Predmet doslidzhennia ye teoretyko-metodychni ta praktychni aspekty upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu FOP «SAVChUK».
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування. Бакалаври

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сесь О. В..pdf749,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.